‍ جلسه ستاد بحران شهرستان نور تشکیل شد
‍ جلسه ستاد بحران شهرستان نور تشکیل شد

ندای تجن- جلسه با تلاوت قرآن توسط مهندس حسین زاده شهردار رویان آغاز شد و در ادامه مهندس درخشنده معاونت عمرانی فرماندار سرفصل دستور جلسه را طرح و از مدیران خواست تا گزارشات و نظرات خود را مطرح کنند.در ادامه مدیران ادارات مواردی را بیان کردند از جمله بحث( لایروبی انهار، قطع سرشاخه‌های درختان، تامین […]

ندای تجن- جلسه با تلاوت قرآن توسط مهندس حسین زاده شهردار رویان آغاز شد و در ادامه مهندس درخشنده معاونت عمرانی فرماندار سرفصل دستور جلسه را طرح و از مدیران خواست تا گزارشات و نظرات خود را مطرح کنند.
در ادامه مدیران ادارات مواردی را بیان کردند از جمله بحث( لایروبی انهار، قطع سرشاخه‌های درختان، تامین و ذخیره سوخت و…).بود.
در پایان بیژن پولادی فرماندار شهرستان نور با اشاره به اهمیت موضوع و داشتن ابزار و برنامه ریزی دقیق برای مدیریت بحران افزود: لزوم آمادگی ما در برابر حوادث و بحرانهای غیرمترقبه از جمله سیل، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. تشکیل اتاق وضعیت ضروریست تا بتوانیم بصورت میدانی عملیاتی وارد بحران شویم برای این مهم ما باید آمار دقیقی از امکانات و تجهیزات شهرستان داشته باشیم.
فرماندار نور با انتقاد از کم کاری بعضی از مدیران گفت: گاهی کوتاهی در انجام وظیفه سبب می شود تا خودش معضلی در موقعیت بحرانی ایجاد کند. باید لیست خودروها و امکانات مورد نیاز از شرکتهای خصوصی هم تهیه گردد تا در زمان بحران ما بدانیم چه ابزار و امکاناتی داریم.
پولادی در مورد تجاوز به حریم و بستر رودخانه‌های سطح شهرستان بیان کرد: چرا دستگاهها و ادارات مربوطه با این موارد برخورد نکرده اند؟ باید سریعا نسبت به این موضوع پاسخگویی کنند.
بیژن پولادی در ادامه گفت: مدیریت بوروکراسی با مدیریت جهادی همخوانی ندارد و ما وظیفه داریم جهادی عمل کنیم مثلاً جایی اداره برق جهت جلوگیری از بحران می آید سرشاخه قطع می کند از آن سو منابع طبیعی برخورد می نماید، نه این حرکت درست نیست باید برای رفاه و آسایش مردم تمام ادارات با هم تعامل و همکاری داشته باشند.

بهزاد مختاری