نگاهی به اخبار فرماندهی انتظامی مازندران:از احتکار 100 میلیاردی لوازم خانگی در آمل/باند سارقان اماکن خصوصی در چالوس زمین‌گیر شد
نگاهی به اخبار فرماندهی انتظامی مازندران:از احتکار 100 میلیاردی لوازم خانگی در آمل/باند سارقان اماکن خصوصی در چالوس زمین‌گیر شد

به گزارش ندای تجن- اخبار فرماندهی انتظامی مازندران که برای ما ارسال شده است، بدین شرح است: سردارحسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف انبار احتکار لوازم خانگی به ارزش 100 میلیارد ریال در شهرستان ” آمل” خبر داد. سردار”حسن مفخمی شهرستانی” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس با اعلام […]

به گزارش ندای تجن- اخبار فرماندهی انتظامی مازندران که برای ما ارسال شده است، بدین شرح است:

سردارحسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف انبار احتکار لوازم خانگی به ارزش 100 میلیارد ریال در شهرستان ” آمل” خبر داد.

سردار”حسن مفخمی شهرستانی” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس با اعلام اين خبر، بیان داشت: در اجرای طرح ویژه مبارزه با احتكار و قاچاق کالاهاي اساسي و ضروری مردم و در پی کسب خبری مبنی بر وجود انبار احتکار لوازم خانگی در شهرستان آمل، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی پس از شناسایی این انبار با هماهنگی قضائی در بازدید از اين انبار یک هزار و 120 دستگاه لوازم خانگی شامل یخچال ، تلویزیون ، جاروبرقی، کولر و اسپیکر را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش کشفیات بیش از 100 میلیارد ریال برآورد شده، گفت : در این خصوص پرونده تشکیل و تحویل مرجع قضائی شد.

سردار مفخمی خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و احتکار کالاهای اصلی و ضروری مردم، یکی از اولویت های مهم پلیس است.#

کامیون حامل 90 کیلو تریاک در ساری توقیف شد

سردارحسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مازندران از توقیف کامیون حامل 90 کیلوگرم تریاک در شهرستان “ساری” خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار حسن مفخمی شهرستانی با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق موادمخدر از مرزهای جنوبی و جنوب شرق کشور به استان مازندران، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت .

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر دریافتند، متهم به قاچاق موادمخدر با یک دستگاه تریلی فوتون بدون بار از سمت استان تهران به سمت مازندران در حال تردد است .

فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار کرد: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی، پس از شناسایی متهم در عملیاتی ضربتی خودروی تریلی در محور “قائم شهر- ساری” متوقف و مورد بازرسی قرار دادند .

سردار مفخمی، افزود: در بازرسی از این خودرو، ماموران موفق شدند، 90 کیلوگرم مواد مخدر تریاک را که در قوطی های پلاستیکی آب معدنی در قسمت کفی تریلر جاساز شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران از تشکیل پرونده برای متهم و تحویل وی به مرجع قضائی خبر داد و افزود: پلیس در مقابله با قاچاقچیان موادمخدر با اشراف اطلاعاتی برابر قانون به شدت برخورد خواهد کرد.

دستگیری سارقان سیم برق با 36 فقره سرقت در ” تنکابن

سردار سید موسی حسین جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری سارقان سیم برق با 36 فقره سرقت در شهرستان تنکابن خبر داد.

سردار ” سید موسی حسینی” در گفت ‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر، بيان كرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت كابل برق در سطح شهرستان تنکابن، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وي تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پليسي، موفق شدند؛ 5 سارق حرفه‌اي را شناسايي و در یک عمليات ضربتي آنان را در مخفيگاهشان دستگير كنند.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران با بيان اينكه متهمان در تحقیقات و بازجويي های فنی پلیس به 36 فقره سرقت سیم و كابل برق اقرار كردند، افزود: متهمان براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

سردار حسینی اظهار کرد: مقابله با سارقان از اولويت‌ها و امنیت خط قرمز پليس بوده و در اين راستا به صورت شبانه‌روزي در خدمت شهروندان است.

سارق تجهیزات انتقال برق و مخابرات در بهشهر دستگیر شد

سرهنگ ابوالقاسم ابراهیمی جانشین انتظامی شهرستان بهشهر از کشف 21 فقره سرقت تجهیزات انتقال برق و مخابرات و دستگیری سارق و مالخر در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ” ابوالقاسم ابراهیمی ” در این خصوص اظهار داشت : در اجرای طرح برخورد با سارقان حرفه ای و پیشگیری از سرقت تجهیزات برق و مخابرات ، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس آگاهی با تلاش های شبانه روزی و اجرای طرح های پیشگیرانه سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ ابراهیمی در ادامه از دستگیری یک مالخر در ادامه رسیدگی به پرونده خبر داد و افزود: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به 21 فقره سرقت تجهیزات انتقال برق و مخابرات اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

جانشین انتظامی شهرستان بهشهر در پایان از همکاری خوب مردم با پلیس در انجام عملیات های پلیسی قدردانی کرد و گفت: هدف پلیس تأمین امنیت، آرامش و در نتیجه رضایت مردم است لذا همکاری صمیمانه مردم با پلیس باعث تسهیل در انجام عملیات ها خواهد شد.

زمین گیر شدن اراذل و اوباش در سیمرغ

سرهنگ حسین اسدی  فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ از دستگیری سه اراذل و اوباش و عاملان تیراندازی و درگیری در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس،سرهنگ ” حسین اسدی  ” در تشريح اين خبر گفت: در پی گزارشات واصله از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر شرارت های متعدد ، سلب آسایش شهروندان، تیراندازی و نزاع و درگیری توسط تعدادی اراذل اوباش، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی، افزود: با تشکیل تیم های عملیاتی و انجام اقدامات پلیسی؛ محل اختفای متهمان که از اراذل و اوباش این شهرستان بودند شناسایی شد .

سرهنگ اسدی، تصریح کرد: در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی 3 نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی این شهرستان که با اقدام های هنجار شکنانه خود موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند توسط ماموران دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ در خاتمه از کشف یک قبضه سلاح شکاری و تعدادی آلات شرارت از مخفیگاه متهمان خبر داد و گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع شدند.

باند سارقان اماکن خصوصی در چالوس زمینگیر شد

سرهنگ محسن سلیمانی جانشین انتظامی شهرستان چالوس از دستگیری باند 4 نفره سرقت اماکن خصوصی با 5 فقره سرقت توسط ماموران پلیس آگاهی آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محسن سلیمانی در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

جانشین انتظامی شهرستان چالوس، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق شدند اعضای یک باند 4 نفره  را در این ارتباط شناسایی کنند .

سرهنگ سلیمانی افزود: متهمان در اقدامی عملیاتی توسط دستگیر و از مخفیگاه آنان مقادیر قابل توجهی اموال سرقت شده  از منازل کشف کنند

وی در ادامه گفت: متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 5 فقره سرقت از منزل و اماکن خصوصی و موتورسیکلت در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده با قرار قانونی مناسب از سوی مرجع قضائی روانه زندان شدند.

دستگیری سارقان احشام درنکا

سرهنگ  قاسم عزیزی فرمانده انتظامي شهرستان نکا از دستگیری 2 سارق احشام با 5 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ “قاسم عزیزی” در بيان جزئيات اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت احشام در جنگل های هزارجریب شهرستان نکا، بررسي موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پليس آگاهی و پاسگاه انتظامی پی رجه با انجام اقدامات تخصصي سارقان را شناسايي و پس از هماهنگي با مرجع قضائي در عمليات غافلگیرانه آنها را در مخفيگاهشان دستگيرکردند .

فرمانده انتظامي شهرستان نکا تصريح کرد: متهمان در تحقيقات پليس  اعتراف نمودند، که با اسلحه شکاری به سمت گاوهای بومی منطقه شلیک  و پس از ذبح حیوان لاشه و گوشت آن را برای فروش به محل های مربوطه منتقل می کردند.

سرهنگ عزیزی در خاتمه با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: تحقیقات از متهمان در خصوص بررسی سایر سرقت های احشام و طیور در این شهرستان ادامه دارد .

کشف 20 فقره سرقت داخل خودرو در آمل

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری 2 سارق داخل خودرو با 20 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “علی داداش تبار” با اعلام این خبر، بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت یک خودرو سواری پژو 206 در استان تهران و فرار سارقان به سمت شمال از محور هراز، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با تشکیل تیم های عملیاتی و تقویت گشت های انتظامی ، ماموران انتظامی کلانتری 11 حین گشت زنی در سطح شهر، خودرو سرقتی را با دو سرنشین در یکی از خیابان های شهر ، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، اظهار کرد: ماموران برای متوقف کردن خودرو دستور ایست صادر کردند که سارق خودرو بدون توجه به اخطار پلیس، قصد فرار از صحنه را داشت که با واکنش پلیس و استفاده ماموران از قانون بکارگیری سلاح و تیراندازی به سمت چرخ های خودرو موفق به توقیف آن شدند.

سرهنگ داداش تبار با اشاره به دستگیری راننده و سرنشین خودور که از سارقان حرفه ای خودرو بودند ، افزود: در بازرسی از داخل خودرو مقادیر زیادی لوازم سرقتی داخل خودرو به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، افزود: متهمان در ادامه تحقیقات پلیس به 20 فقره سرقت داخل خودرو اقرار کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری کلاهبردار اینترنتی در چالوس

سرهنگ محسن سلیمانی جانشین انتظامی شهرستان چالوس از شناسایی و دستگیری کلاهبردار اینترنتی 170 میلیون ریالی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ” محسن سلیمانی” در تشریح جزئیات این خبر، بیان داشت: در پی وقوع یک فقره کلاهبرداری اینترنتی در اینستاگرام ،موضوع در دستور کار پلیس فتای این فرماندهی قرار گرفت .

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی متهم به کلاهبرداری در اینستاگرام که با عنوان سایت فروش لوازم آرایشی از شهروندان کلاهبرداری می کرد، شناسایی شد .

جانشین انتظامی شهرستان چالوس، اظهار کرد: متهم که اهل یکی از استان های همجوار بود، پس از دستگیری در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی و کلاهبرداری 170میلیون ریالی از شاکی اقرار کرد .

سرهنگ سلیمانی با اشاره به عودت وجه کلاهبرداری شده به مالباخته از تشکیل پرونده برای متهم و تحویل وی به مرجع قضائی خبر داد.

وی به شهروندان هشدار داد : در خرید و فروش های اینترنتی به راحتی به افراد و سایت های مجازی اعتماد نکنند .

دستگیری سارق اماکن خصوصی با 10فقره اعتراف به سرقت در ” گلوگاه

سرهنگ محمود کلوانی فرمانده انتظامی گلوگاه از دستگیری سارق اماکن خصوصی در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” محمود کلوانی ” در بیان این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی، موضوع در دستور کار ماموران این شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران تجسس با انجام اقدامات فنی و هوشمندانه ی پلیسی، سارق سابقه دار را شناسایی و در یک عملیات هماهنگ و منسجم در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه خاطر نشان کرد: سارق سابقه دار32ساله دارای اعتیاد به مواد مخدر که به10فقره سرقت از اماکن خصوصی درشهرستان اعتراف که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد .

سرهنگ کلوانی انگیزه این سارق از سرقت هایش را تهیه و مصرف مواد مخدر عنوان کرد و گفت: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند .