تلاطم مدیریتی در حوزه گردشگری مازندران/آرزوی آسایش برای کارکنان این اداره کل
تلاطم مدیریتی در حوزه گردشگری مازندران/آرزوی آسایش برای کارکنان این اداره کل

به گزارش ندای تجن- چند روز پیش خبری درباره انتصاب مرتضی رمضانی گالشی را به عنوان مدیرکل جدید میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در خبرگزاری میراث آریا منتشر شد. پس از آن متوجه شدیم که حکم مسئولیت رمضانی لغو و معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان به عنوان سرپرست […]

به گزارش ندای تجن- چند روز پیش خبری درباره انتصاب مرتضی رمضانی گالشی را به عنوان مدیرکل جدید میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در خبرگزاری میراث آریا منتشر شد.

پس از آن متوجه شدیم که حکم مسئولیت رمضانی لغو و معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان به عنوان سرپرست این اداره منصوب شد.

حسن ایزدی در تاریخ 30مهر به عنوان سرپرست این اداره منصوب شد و از زحمات صادق برزگر قدردانی شد.

پس از آن استاندار مازندران صادق برزگر را به عنوان مشاور خود در حوزه گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی منصوب کرد.‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، صادق برزگر باحکم سیدمحمود حسینی پور به سمت مشاور استاندار” در امور گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی استان” منصوب شد. 

در بخشی از این حکم آمده است: 

نظر به سوابق ارزشمند و تعهد و تخصص و روحیه انقلابی و فساد ستیزی جناب عالی و با عنایت به اهمیت نقش گردشگری در فرآیند توسعه و تحول استان مازندران به موجب این حکم به عنوان مشاور” استاندار” در امور گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی استان” منصوب می شوید.
انتظار دارد همچون گذشته با ایده پردازی و بهره گیری از دانش و خرد جمعی همسو با اهداف کلان کشور و نقشه جامع گردشگری استان در تحقق اهداف و مأموریتهای ذیل اهتمام داشته باشید.
– پیگیری و نظارت مستمر در تدوین و پیاده سازی نقشه جامع گردشگری استان مازندران
– بهره گیری از ظرفیتهای نخبگانی و دانشگاهی در ارتقاء کمی و کیفی حوزه های گردشگری مازندران
– استفاده از ظرفیتهای مردمی و معتمدین در حفظ آثار باستانی و همکاریهای لازم با اداره کل در جهت فعال سازی انجمن های میراث فرهنگی در سطح بخش، شهرستان و استان
-فعال سازی دیپلماسی گردشگری به ویژه در حوزه کشور روسیه و کشورهای حوزه cis
– ایجاد تعامل مثبت بین بخش خصوصی و دولتی و بویژه محافل دانشگاهی در جهت ارتقاء شاخصهای گردشگری استان مازندران با همکاری اداره کل مسئول..

به گزارش ندای تجن- امیدواریم که اداره کل گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی با این تلاطم های مدیریتی بتواند برای اجرای برنامه های طراحی شده اقدام کند.