پرونده‌های مرتبط با نظم جامعه و امنیت مردم در اولویت رسیدگی محاکم قضایی مازندران
پرونده‌های مرتبط با نظم جامعه و امنیت مردم در اولویت رسیدگی محاکم قضایی مازندران
رئیس کل دادگستری مازندران مازندران گفت: پرونده های مرتبط با نظم جامعه و امنیت مردم باید توام با سرعت و دقت، در اولویت رسیدگی محاکم قضایی استان قرار گیرد.


به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری در دیدار با کارکنان قضایی و اداری دادگستری شهرستان بابل، بر رسیدگی به موقع، دقیق و صحیح به پرونده ها تاکید کرد و افزود: رسیدگی به پرونده های معوق و مُسِن و همچنین پرونده های مرتبط با حقوق عامه و بیت المال باید مورد توجه ویژه واقع شود.
وی با بیان اینکه آرای صادره در محاکم قضایی استان باید مستند، مستدل و موجه باشد، خاطرنشان کرد: روسای حوزه های قضایی و دادستان ها باید نظارت ویژه ای نسبت به این مساله داشته باشند.
حجت الاسلام والمسلمین اکبری همچنین بر کاهش اطاله دادرسی، اهمیت صلح و سازش در پرونده ها و حسن خلق در برخورد با مراجعان به دستگاه قضایی استان تاکید کرد.
گفتنی است پیش از این دیدار رئیس کل دادگستری مازندران، معاونین دادگستری استان و دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران از شعب دادگاه و دادسرای شهرستان بابل بازدید کرده و در جریان وضعیت رسیدگی به پرونده ها قرار گرفتند.