پلمب لابراتور ماساژ درمانی غیر مجاز در گلوگاه
پلمب لابراتور ماساژ درمانی غیر مجاز در گلوگاه

به گزارش ندای تجن به نقل از خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ “محمود کلوانی” با اعلام اين خبر گفت: با توجه به دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود به عنوان ماساژور از مردم کلاهبرداری کرده و نارضایتی شهروندان را در پی داشته است بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت. وی افزود: […]

به گزارش ندای تجن به نقل از خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ “محمود کلوانی” با اعلام اين خبر گفت: با توجه به دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود به عنوان ماساژور از مردم کلاهبرداری کرده و نارضایتی شهروندان را در پی داشته است بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات پلیس بیانگر این بود که متهم اقدام به درمان ديسک کمر، آرتروز، زخم بستر و …به وسيله ماساژ درماني بدون مجوز پزشکي  در منزلش کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله با هماهنگی قضائی ماموران پلیس به محل مورد نظر اعزام و مرکز غیرمجاز وی را پلمب کردند.

سرهنگ کلوانی ضمن بیان بازدید5واحد صنفی و پلمپ5 واحد صنفی متخلف اعم از سفره خانه وفهوه خانه در شهرستان تصریح کرد: شهروندان براي درمان به مراکز درمانی معتبر مراجعه کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك يا برخورد با افراد سودجو و متقلب، مراتب را از طريق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.