نمایشگاه دستاوردهای هسته‌های پژوهشی بنیاد ملی نخبگان مازندران برگزار شد
نمایشگاه دستاوردهای هسته‌های پژوهشی بنیاد ملی نخبگان مازندران برگزار شد
نمایشگاه دستاوردهای هفتمین دوره طرح هسته‌های مسئله‌محور (احمدی روشن) با حضور مدیران دستگاههای اجرایی استان، رئیس و معاونین پارک علم و فناوری مازندران و رئیس کمیسون اتاق بازرگانی استان و استادان راهبر هسته های مسئله محور در ساری دانشگاه فنی و حرفه ای استان مازندران برگزار شد.

به گزارش ندای تجن- فرآیند طرح احمدی روشن در یک دوره 9ماهه است که طی این مدت یک مسئله از سوی یک سازمان مطرح می شود و داوطلبان برای اجرای آن در سامانه بنیادملی نخبگان ثبت نام می کنند.

داوطلبان شرکت کننده در طرح می توانند از حمایت های مالی، همکاری با اساتید برجسته و..برخوردار شوند.

براساس این گزارش هفتمین دوره طرح شهید احمدی روشن با هدف حل مشکلات و معضلات دستگاه های اجرایی استان مازندران از دی ماه سال 1401 تا پایان مهر 1402 در استان مازندران برگزار شد که امروز نمایشگاهی از دستاوردهای هسته های پژوهشی بنیاد نخبگان استان مازندران در حوزه های صنعتی، کشاورزی، پزشکی و محیط زیست در محل دانشکده فنی و حرفه ای امام محمد باقر (ع) ساری برگزار شد.

در این نمایشگاه 20 طرح  از طرح های اساتید راهبرکه طی 9 ماه گذشته  در حوزه های صنعتی، کشاورزی، پزشکی و محیط زیست مشغول فعالیت بوده اند به نمایش گذاشته شد.

 لازم به ذکر است رئیس بنیاد نخبگان مازندران، مدیران دستگاههای اجرایی، رئیس و معاونین پارک علم و فناوری مازندران ، رئیس کمیسیون دانش بنیان اتاق بازرگانی مازندران و استادان راهبر هسته‌­های مسئله محور در نمایشگاه حضور داشتند.