سرمایه‌گذاران از معافیت گمرکی و مالیاتی بهره‌مند می‌شوند
سرمایه‌گذاران از معافیت گمرکی و مالیاتی بهره‌مند می‌شوند
سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: با مصوبه مجلس، سرمایه‌گذاران از معافیت گمرکی و مالیاتی بهره‌مند می‌شوند.

به‌ گزارش ندای تجن به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، حسین ایزدی شامگاه پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ در خصوص سفر معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به مازندران، اظهار کرد: در سفر امروز معاون گردشگری به شهرستان نوشهر از ۴ پروژه در حال ساخت هتل ۵ ستاره آراز، منطقه نمونه گردشگری آویدر، پروژه در حال ساخت مرکز گردشگری ساحلی و دریایی آراد مارینا و مجتمع گردشگری چلندر برای تسهیل در رفع موانع این پروژه‌ها بازدید کردند.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران تصریح کرد: با توجه به مصوبه مجلس تسهیلات برای سرمایه‌گذاران در مناطق نمونه گردشگری و ساخت هتل و متل و سرمایه‌گذاری در این زمینه فراهم شد.

ایزدی ادامه داد: با مصوبه مجلس، سرمایه‌گذاران از معافیت گمرکی و مالیاتی بهره‌مند می‌شوند.

 سرپرست میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران خاطرنشان کرد: از ۱۲۲منطقه نمونه گردشگری سال ۸۴ مصوبه مجلس با افتتاح منطقه نمونه گردشگری الیمالات نور هفتمین منطقه نمونه گردشگری مازندران به بهره‌برداری رسید.

او ادامه داد: امیدواریم در سنوات آتی با تسهیل‌گری مجلس و عنایت استاندار مازندران جهت سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری برای سرمایه‌گذاران گام مثبت برداریم.