حضور نیروهای بسیج برای کمک‌رسانی به مردم در سیل نور
حضور نیروهای بسیج برای کمک‌رسانی به مردم در سیل نور
بمناسبت هفته بسیج نشست خبری سرهنگ مهدی فلاح فرماندهی سپاه پاسداران نور با اصحاب رسانه برگزار شد.

ندای تجن- سرهنگ مهدی فلاح ضمن خیر مقدم به خبرنگاران و با سلام به شهیدان و روح ملکوتی امام خمینی ره با تبریک روز میلاد حضرت خانم زینب کبری سلام الله علیها و تبریک هفته بسیج گفت: بسیج یکی از ابتکارات امام خمینی ره می باشد که در هیچ جای جهان نظیر ندارد و الگوبرداری از هیچ نقطه‌ای از دنیا نشده است و فقط هوشمندی حضرت امام خمینی ره بود که دستور تشکیل ارتش بیست میلیونی را دادند.

وی در ادامه بیان کرد: درست چند ماه بعد از تشکیل بسیج ما شاهد تجاوز ارتش بعث عراق بودیم که نیروهای بسیجی وارد کارزار شدند و نقشی حماسی در طول دفاع مقدس ایفا کردند.

فرماندهی سپاه نور افزود: با پایان دفاع مقدس بسیج در عرصه سازندگی خدمات درخشانی را رقم زد و در حوادث داخلی هم بسیج هوشیارانه وارد میدان شد و کشور را از بحران های بزرگ در مقاطع مختلف کشور نجات داد.

فلاح در خصوص همین سیل اخیر گفت: نیروی بسیج از همان دقایق ابتدایی در محل وقوع سیل حاضر شدند، در ایام کرونا هم نقش بی بدیلی داشتند.

سرهنگ فلاح برنامه های جامع و مردمی در پایگاه های سراسر شهرستان پیش بینی شده و اجرا خواهد شد از جمله نمایشگاه های مختلف، نشست‌های بصیرتی و پژوهشی، اردوهای جهادی و پیشرفت، زیارت خانواده‌های شهدا، گشت های رضویان، جشنواره قرآنی، توزیع هزار بسته معیشتی و … می باشد.

  • منبع خبر : بهزادمختاری