4مدال نقره مهارتی برای ایران در رقابت‌های روسیه/مازندرانی‌ها خوش درخشیدند/پیام تبریک مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای
4مدال نقره مهارتی برای ایران در رقابت‌های روسیه/مازندرانی‌ها خوش درخشیدند/پیام تبریک مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای
مازندرانی ها توانستند در رقابت های مهارتی در کشور روسیه مدال نقره کسب کنند در همین راستا مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش ندای تجن- تیم مهارت کشورمان متشکل از رقابت کنندگان بنگاه های اقتصادی در چهارمین دوره مسابقات مهارت های HI-TECH روسیه در رشته های تأسیسات الکتریکی، جوشکاری، تراش CNC و فرز CNC موفق به کسب ۴ مدال نقره شد.

براساس این گزارش «محمد مهرابی فودانی»از گروه صنعتی انتخاب در رشته تأسیسات الکتریکی، «فرزاد ایمانی» از ذوب آهن اصفهان در رشته تراشCNC ، «سیدمهدی موسوی» از خوزستان در رشته فرز CNC و «امین آهنگر کانی» از مازندران در رشته جوشکاری موفق به کسب مدال نقره این دوره از مسابقات شدند.

این مسابقات در ۳۵ رشته های‌تک و بهره ور محور و با حضور بیش از هزار نفر رقابت کننده و کارشناس از ۱۱ کشور شامل کشورهایی چون چین، هند، قرقیزستان، روسیه، بلا روس و … در شهر یکاترینبورگ روسیه از ۲۲ تا ۲۷ آبان ماه برگزار شد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران در راستای کسب مقام دوم شایسته مهارت آموخته این اداره کل در مسابقات مهارت HI-TECH ٢٠٢٣ روسیه پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران، سید حسین درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران، در پیامی، “مدال نقره” جوان برومند دیار علویان “امین آهنگر کانی” در مسابقات مهارت HI-TECH ٢٠٢٣ روسیه که بیش از هزار نفر رقابت کننده و کارشناس از ۱۱ کشور شامل کشورهایی چون چین، هند، قرقیزستان، روسیه، بلا روس و … در ۳۵ رشته تک و بهره ور محور حضور داشتند، تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:
بسمه تعالی
جوامع انسانی به پشتوانه تلاش های ماندگار در زمینه توسعه آموزش های اثربخش مهارتی و ایجاد چرخه متوازن تکنولوژی در حوزه های مختلف توانسته اند به تعالی و پیشرفت های چشمگیر در طول تاریخ دست یابند و بی تردید همت بلند جوانان این مرز و بوم همواره نقشی موثر را در رسیدن به افق­ های روشن آینده این سرزمین ایفا نموده است.

اینک که در مسابقات مهارت HI-TECH روسیه از ٢١ تا ٢٧ آبان ١٤٠٢ در شهر یکاترینبورگ روسیه، تیم ملی نخبگان مهارتی بهمراه مهارت آموخته و کارشناسان این اداره کل( کامیار صادقی در رشته جوشکاری و حامد قنبری در رشته تاسیسات الکتریکی) برگزار شد. «امین آهنگر کانی» در رشته جوشکاری مهارت آموخته مرکز آموزش فنی و حرفه ای ۲۲ بهمن ساری، به هدایت مربی توانمند این مرکز و حمایت همه جانبه شرکت خزر ترانسفو که دارای مجوز آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای بابلسر در این دوره از مسابقات، به کسب مدال نقره دست یافت.

همچنین حامد قنبری مربی مجرب مرکز ۲۲ بهمن ساری بعنوان کارشناس منتخب مهارت آموخته کشوری در رشته تاسیسات الکتریکی، موفق به کسب مدال نقره شد.
با کسب این عنوان توانستند، افتخار دیگری در کارنامه این اداره کل بیفزایند، لذا این توفیق ارزشمند را به این جوان پرتلاش و خانواده گرامی ایشان، مربیان، شرکت خزر ترانسفو و نیز به خانواده بزرگ سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و مازندران در بخش دولتی و خصوصی تبریک و تهنیت عرض نموده و پیروزی و بهروزی همیشگی را از خداوند سبحان مسئلت دارم.

سید حسین درویشی
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران