کشف 10 تن چوب قاچاق در تنکابن
کشف 10 تن چوب قاچاق در تنکابن

ندای تجن- سرهنگ “بهادر دیلمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی اجرای طرح مقابله با قاچاق فراورده های جنگلی، مأموران کلانتری 14 شیرود  با گشت زنی در محدوده مناطق جنگلی این شهرستان  3 دستگاه نیسان حامل چوب قاچاق را توقیف کردند. وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو […]

ندای تجن- سرهنگ “بهادر دیلمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی اجرای طرح مقابله با قاچاق فراورده های جنگلی، مأموران کلانتری 14 شیرود  با گشت زنی در محدوده مناطق جنگلی این شهرستان  3 دستگاه نیسان حامل چوب قاچاق را توقیف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو های توقیف شده، مجموعا 10 تن چوب از نوع درختان جنگلی که به صورت غیر مجاز از جنگ های این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن اضافه کرد: براساس نظريه کارشناسان مربوطه، ارزش تقریبی چوب های کشف شده بالغ بر 500 میلیون ريال برآورد شد و در این خصوص 3 متهم دستگیر و به همراه خودروی توقیفی و کالای قاچاق کشف شده  به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ دیلمی خاطرنشان کرد: خادمان مردم در انتظامی برای ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعاليت غيرقانوني، مراتب را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند .