آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع« کرکنار » بابل
آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع« کرکنار » بابل
به مناسبت هفته بسیج عملیات آبرسانی به مجتمع کرکنار شهرستان بابل با بهره مندی 1200 نفر شروع شد.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران؛ در این مراسم مهندس بهزاد برارزاده مدیر عامل شرکت ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: عملیات آبرسانی به مجتمع کرکنار با هدف ایجاد ذخیره مطمئن در مواقع پیک مصرف با اجرای عملیاتی شامل 2 هزار متر شبکه توزیع با لوله پلی اتیلن به قطر 500 و160 ، احداث  مخزن 500 متر مکعبی و محوطه سازی آغاز شده است.

وی اعتبار در نظر گرفته شده برای این مجتمع آبرسانی را 65 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: پس از اتمام عملیات اجرایی و بهره برداری از این پروژه 1200 خانوار روستای کرکنار از توابع شهرستان بابل از مزایای ان بهره مند خواهند شد.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به اجرای 600 پروژه از محل محرومیت زدایی،بنیاد برکت و مجمع خیرین  و 200 روستا  در قالب قرارداد با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)گفت: تفکر بسیجی در اجرای پروژه های آبرسانی در استان نهادینه شده و اکنون پروژه های زیادی توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و بسیج سازندگی در حال اجراست.

مهندس برارزاده از انعقاد قرارداد فاز دوم پروژه های آبرسانی در قالب طرح محرومیت زدایی با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) خبر داد و گفت:  تاکنون عملیات اجرایی 120 کیلومتر شبکه توزیع و احداث 13 باب مخزن ذخیره به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به اجرای پروژه های متعدد آبرسانی با اختصاص 500 میلیارد تومان از منابع مختلف در سطح استان اظهار داشت: در حال حاضر 240 پروژه در شهرستان بابل در حال اجراست و در فاز  دوم محرومیت زدایی اجرای 247 پروژه آبرسانی روستایی در این شهرستان پیش بینی شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران در خصوص پروژه های جمع آوری شبکه فاضلاب در بابل گفت:در بخش فاضلاب پیشرفتهای خوبی در این شهر داشتیم که چندی پیش پروژه فاضلاب بحر ارم شرقی و غربی به بهره برداری رسید و  پروژه فاضلاب کاظم بیگی نیز طی دهه فجر امسال آماده بهره برداری خواهد شد.

در ادامه سردار مهدی سعادتی نماینده مردم شهرستان بابل در مجلس با تبریک هفته بسیج و نقش مردم در تمامی مراحل انقلاب اظهار داشت: خوشبختانه عقب ماندگی های حوزه آب و فاضلاب در بابل با پیگیری نماینده ها و شرکت آبفا استان مرتفع و پیشرفتهای خوبی در این زمینه حاصل شده است در همین راستا تلاش می کنیم اعتبارات خوبی برای اجرای پروژه های فاضلاب در شهر و روستاهای بابل اختصاص یابد.

دکتر کریمی دیگر نماینده مردم بابل در مجلس نیز طی سخنان کوتاهی اظهار داشت: طی دو سال گذشته جهاد آبرسانی صورت گرفته و عزمی به وجود آمده است که بتوانیم سهم مردم را مطالبه کنیم و تاکنون پیشرفتهای خوبی در سطح استان به دست آمده است.