دستگیری سارقی که در بیمارستان دزدی می‌کرد
دستگیری سارقی که در بیمارستان دزدی می‌کرد
سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری سارق حرفه ای و مالخر تلفن همراه بیماران در بیمارستان خاتم بهشهر خبر داد .

ندای تجن- سردار “حسن مفخمی شهرستانی” در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس، اظهار داشت: در پی وقوع سرقت تلفن همراه از بیماران در بیمارستان خاتم بهشهر،  موضوع به صورت ویژه مورد بررسی ماموران قرار گرفت .

وی با اشاره به اینکه ماموران کلانتری 11 و پلیس آگاهی  با کار تحقیقاتی و بررسی های میدانی موفق به شناسایی سارق جوان در بیمارستان خاتم بهشهر شدند، ادامه داد: ماموران در یک عملیات ضربتی، سارق جوان را در یکی از بخش های بیمارستان بازداشت کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه ماموران در بازرسی بدنی از متهم 7 عدد موبایل کشف کردند، تصریح کرد: این سارق موبایل قاپ در بازجویی های پلیسی صراحتاً به سرقت 30 عدد تلفن همراه در بیمارستان های استان مازندران و گلستان اعتراف کرد.

سردار مفخمی شهرستانی با اشاره به اینکه در این راستا یک مالخر هم در استان گلستان توسط ماموران این فرماندهی دستگیر شد، اظهار داشت: پرونده متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارجاع داده شد.#