موفقیت شرکت چوب‌و کاغذ مازندران مرهون زحمات کارکنان آن است
موفقیت شرکت چوب‌و کاغذ مازندران مرهون زحمات کارکنان آن است
حسینی‌پور با اشاره به اینکه کارگران شرکت چوب و کاغذ مازندران به مدت 6 ماه الی یک سال حقوق دریافت نکردند تا از این کارخانه حمایت کنند،ادامه داد:موفقیت امروز مرهون زحمات این کارکنان است.

استاندار مازندران امروز صبح در مراسم جشن خودکفایی تولید کاغذ کتب درسی در کشور که در محل شرکت چوب و کاغذ مازندران برگزار شد با اشاره به بحران کاغذ در سال‌های 96-97در کشور، گفت: در آن زمان توجهی به تولید کاغذ در کشور نشدبلکه توجه به واردات حتی از ارز دولتی شد تا بتوانیم واردات داشته باشیم به طور کلی ریشه کاغذتولیدی زده شد و زمانی که دولت کاغذ را به فهرست کالای ضروری افزود افراد سودجو دست به احتکار آن زدند.

سیدمحمود حسینی‌پور با بیان اینکه از آغاز دولت حل مسئله موردتوجه قرار گرفت، افزود: در استان مازندران مسائل بیش از 97 واحد راکد صنعتی حل شد و به چرخه تولید بازگشت یکی از مسائل مورد نظر رئیس جمهور در جلسات با استانداران حل مسائل تولید است و براساس همین سیاست مجموعه چوب و کاغذ با کالای استراتژیک مورد نیاز کشور که رو به افول بود مورد صیانت قرار گرفت تا به مدار تولید بازگردد.

حسینی‌پور با اشاره به اینکه کارگران شرکت چوب و کاغذ مازندران به مدت 6 ماه الی یک سال حقوق دریافت نکردند تا از این کارخانه حمایت کنند،ادامه داد:موفقیت امروز مرهون زحمات این کارکنان است.

وی با بیان اینکه 26 سال پیش رهبری دستور تولید کاغذ در کشور را دادند که مورد بی توجهی قرار گرفت، گفت:در همین استان دستوراتی که به 27سال گذشته ارتباط داشت مورد پیگیری قرار گرفت به عبارتی تمام دستورات مسئولین کشوری که برزمین مانده بود در دولت سیزدهم پیگیری شد.

حسینی‌پور با اشاره به سالگرد ورود صنعت کاغذ به ایران، افزود: به گفته رهبری استانی که جنگل و دریا دارد نباید فقیر باشد یکی از مهم‌ترین منابع شرکت چوب و کاغذ در جنگل‌ها است، قرار شد بیش از یک میلیارد درخت تا پایان دولت غرس کنیم.

استاندار مازندران کاغذ را یکی از مهم‌ترین کالای استراتژیک معرفی کرد که اهمیت و نقش بسیاری در اقتصاد کشور دارد و گفت: امروز تولیدکنندگان در خط مقدم مقابل تهدیدکنندگان به کشور هستند.

استاندار مازندران از تلاش های مدیر عامل شرکت چوب و کاغذ مازندران قدردانی كرد

سيدمحمود حسينی پور، مقام عالی دولت در مازندران طی لوح سپاسی؛ از مجموعه تلاش ها و مساعی اميد نيك نژاد؛ مديرعامل اين شركت قدردانی نمود. در بخشی از اين لوح سپاس آمده است: جناب آقای امید نیک نژاد مدیر عامل محترم شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران

توسعه و پیشرفت روزافرون میهن عزیزمان در بخش های مختلف در گرو توانمندی و تلاش مدیرانی است که همه توان و تلاش خود را در کمک به تداوم تولید و اشتغال پایدار داشته و دارند.

در این مجال؛ از تلاشهای صادقانه و اثر گذار جنابعالی در جهت خودکفایی تولید کاغذ مورد نیاز کتب درسی کشور قدردانی می نمایم و از آستان خداوند سبحان، تداوم سعادت و توفیق روز افزون در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیشبرد اهداف و برنامه هاي متعالی دولت مردمی سيزدهم را در سایه سار منویات داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برایتان مسئلت دارم.

سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران