دستگيري سارقان منزل و کشف 13میلیاردی اموال مسروقه در ساری/كشف ده هزار بوته چلم قاچاق در سوادکوه/کشف عتیقه‌های دو هزارساله اشکانیان در میاندورود
دستگيري سارقان منزل و کشف 13میلیاردی اموال مسروقه در ساری/كشف ده هزار بوته چلم قاچاق در سوادکوه/کشف عتیقه‌های دو هزارساله اشکانیان در میاندورود

ندای تجن- رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از دستگيري سارقان منزل و داخل خودرو و کشف 13میلیارد ریال اموال مسروقه توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي در خبر داد . سرهنگ کاراگاه علی قیصری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس، بیان داشت: در اجراي طرح برخورد با سارقان منزل و داخل […]

ندای تجن- رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از دستگيري سارقان منزل و داخل خودرو و کشف 13میلیارد ریال اموال مسروقه توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي در خبر داد .

سرهنگ کاراگاه علی قیصری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس، بیان داشت: در اجراي طرح برخورد با سارقان منزل و داخل خودرو و در پي وصول پرونده های سرقت از منازل و داخل خودرو، مراتب در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران با اعلام اين خبر اظهار کرد: با اقدامات گسترده فنی، علمی، ماموران پس از شناسايي و هماهنگي قضايي و با رعايت موازين شرعي و قانوني وارد عمل شدند و در عمليات ضربتي و غافلگیرانه، سارقان را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در اين رابطه 3 سارق دستگير و سارقان مورد نظر طي اقدامات فني و تخصصي به 5 فقره سرقت منزل و داخل خودرو اقرار و اموال مسروقه به ارزش تقریبی 13 میلیارد ریال کشف و پس از تشكيل پرونده ها جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.

سرهنگ قیصری در پايان از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدارهای پلیسی در صورت مشاهده هرگونه مورد مشكوك مراتب را بلافاصله به پليس 110 اطلاع دهند و از سیستم های نوین هشدار دهنده برای پیشگیری یا تاخیر در وقوع سرقت استفاده کنند.

بازداشت سارق به عنف خودرو در عملیات ضربتی پلیس ساری

گروه استان‌ها – مازندران فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری سارق به عنف خودرو در عملیات ضربتی ماموران یگان امداد و کلانتری 11 این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ عبدالله حسن زاده در تشریح این خبر، بیان داشت : در پی کسب خبری مبنی بر سرقت به عنف خودرو در یکی از شهرستان های همجوار و تردد خودرو در شهرستان ساری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران یگان امداد و کلانتری 11 این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در بررسی های اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی مشخص شد، سارق به عنف که در شهرستان بهشهر اقدام به زورگیری با سلاح و فرار با خودرو سرقتی به سمت شهرستان ساری کرده با اقدامات فنی و اطلاعاتی تجسس کلانتری در یکی از خیابان های این شهر رویت شد .

فرمانده انتظامی شهرستان ساری ، اظهار کرد: با اجرای طرح مهار و کنترل محورهای ورودی و خروجی شهرستان ، تیم عملیاتی یگان امداد با شناسایی خودروی سرقتی در عملیاتی ضربتی و مقتدرانه این خودرو را با اخطار و قانون به کارگیری سلاح در محور ساری قائم شه”، متوقف کردند.

سرهنگ حسن زاده، افزود: در این عملیات سارق به عنف دستگیر شد و پس از اقرار به بزه انتسابی و تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

پایان قدرت نمایی مجرمان سابقه دار در فریدونکنار

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار از دستگیری 3 مجرم سابقه دار در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ حسن هاشم پور در تشریح این خبر، گفت: در اجرای طرح دستگیری محکومان قضایی، ماموران این فرماندهی 3 سارق سابقه دار که دارای محکومیت قضایی و تحت تعقیب بودند را با اقدامات اطلاعاتی شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان فریدونکنار با هماهنگی قضایی جهت دستگیری این سارقان اقدام که نامبردگان با سلاح سرد از نوع چاقو و تبربه سمت ماموران حمله ور شده و با قدرت نمایی قصد فرار داشته اند که مامورین با رعایت قانون بکارگیری سلاح هر 3 مجرم سابقه دار را دستگیر کردند.

فرماندهی انتظامی شهرستان فریدونکنار در پایان اظهار داشت: در این راستا پرونده تشکیل  و متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.

كشف ده هزار بوته چلم قاچاق در سوادکوه

رئیس پليس امنيت اقتصادي استان مازندران  از كشف بیش از ده هزار بوته چلم قاچاق از سه دستگاه خودرو و دستگیری سه متهم در شهرستان سوادکوه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ محمد محمدپور در تشريح اين خبر، گفت: ماموران امنیت اقتصادی شهرستان سوادکوه با همکاری ماموران منابع طبیعی حين كنترل خودوهاي عبوري در سطح شهرستان به سه دستگاه خودرو حامل چلم مشكوك و آن را متوقف كردند.

وي افزود: ماموران طي هماهنگي قضايي در بازرسي از خودروهاي مورد نظر، 10 هزار و 500 بوته چلم قاچاق كشف كردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران با اشاره به تحويل محموله كشف شده به اداره منابع طبيعي شهرستان سوادکوه بيان داشت: ارزش اموال مکشوفه بالغ بر 300 ميليون ريال  برآورده شد و متهمان با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع ذيصلاح شدند.

سرهنگ محمدپور با اشاره به اينكه قطع درختان و برداشت فراورده های جنگلی به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان مراتب را سريعاً به پليس 110 اطلاع دهند.

دستگیری سارقان حرفه ای سرقت داخل خودرو در تنکابن

 فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری 3 سارق داخل خودرو با 12 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ بهادر دیلمی در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی موفق به شناسایی 3 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، تصریح کرد: با هماهنگی دادگستری در عملیاتی ضربتی، متهمان حین سرقت دستگیر و از آنان مقادیر زیادی لوازم سرقتی کشف شد.

وی اظهار داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 12 فقره سرقت داخل خودرو و قطعات خودرو اعتراف کردند.

سرهنگ دیلمی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را به مركز فوريت هاي پليسی 110 اطلاع دهند .

تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی سوادکوه

جانشین انتظامي شهرستان سوادکوه از تخریب و آزاد سازی ساخت و سازهای غیرمجاز دیوارکشی در زمین های جهاد کشاورزی در روستاهای شهر زیرآب این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ صدرا عبدی در تشريح اين خبر گفت: قلع و قمع و تخریب 20 هزار متر اراضی جهادکشاورزی روستاهای بخش شهر زیراب سوادکوه که به صورت 20 مورد دیوارکشی و احداث بنا غیرمجاز انجام شده بود، با حکم قضائی تخریب شد.

وی افزود: این تخریب ها طی 2 فقره حکم قضائی تخریب دیوارکشی و احداث بنا با حضور دستگاههای متولی از جمله اداره جهادکشاورزی، نماینده دادستان و با حضور مقتدرانه پلیس صورت پذیرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه در پايان به شهروندان توصیه کرد: به جهت جلوگیری از تضییع حقوق و زیان های مالی قبل از هرگونه اقدام عمرانی نسبت به استعلام اصالت و کاربری ملک از ادارات مربوطه اقدام و پس از دریافت مجوزهای قانونی نسبت به ساخت و ساز اقدام نمایند.

دستگيري سارقان منزل در محمودآباد

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از دستگيري 2 سارق منزل در حين سرقت با 11فقره سرقت در عمليات ماموران کلانتری آن شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ  محمود حسین زاده در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران کلانتری11 امام خمینی (ره) محمودآباد در پی خبر واصله از مرکز فوریت های پلیسی110 مبنی به اینکه افرادي مشکوک وارد حیاط منزلی شدند، بلافاصله به محل اعزام شدند.

????????????????????????????????????

وي در ادامه گفت: متهمان که به محض رويت ماموران قصد متواري شدن از محل را داشتند با هوشياري و اقدام به موقع ماموران دستگير شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد تصريح کرد: متهمان در تحقيقات اوليه ضمن اعتراف به سرقت از این منزل به 11 فقره سرقت دیگر نیز اعتراف کردند و پس از تشکيل پرونده براي انجام اقدامات قانوني به مرجع قضائي معرفی شدند.

سرهنگ حسین زاده در پايان خاطر نشان کرد: پليس با تمام توان در مقابل سارقان و مخلان نظم و امنيت جامعه ايستاده و اجازه جولان به آن ها را نخواهد داد و از شهروندان انتظار می رود، ضمن رعايت هشدار هاي انتظامي موارد مشکوک را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

کشف عتیقه های دو هزارساله اشکانیان در میاندورود

گروه استان ها – مازندران – فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از کشف اشیاء عتیقه دوره اشکانیان از مخفیگاه یک متهم در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پليس، سرهنگ ” مجتبی راست خدیو “در تشريح جزئیات اين خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر نگهداری و قاچاق اشیاء عتیقه در سطح شهرستان، موضوع در دستور کارماموران پلیس اطلاعات و امنیت این فرماندهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران پس از انجام بررسی های اطلاعاتی و تحقیقات میدانی، موفق به شناسایی متهم و محل نگهداری اشیاء عتیقه شدند، تصريح كرد: ماموران در بازرسی از محل مورد نظر تعداد 13 قطعه اشیاء عتیقه را که مربوط به تاریخ قبل از اسلام هستند، کشف کردند.

سرهنگ راست خدیو با بیان اينكه برابر اعلام کارشناسان میراث فرهنگی عتیقه جات کشف شده مربوط به دوره اشکانیان بوده و قدمت آن به بیش از دو هزار سال پیش برمی گردد، اظهار داشت: اشیاء بدست آمده مربوط به اشیاء تدفینی(دفن به همراه جسد) که در گورستان دیده می شود می باشند و بدلیل بالا بودن ارزش ریالی آن هنوز مبلغ قطعی از سوی کارشناسان میراث فرهنگی اعلام نشد.

فرمانده انتظامي شهرستان میاندورود، قاچاق اشیاء عتیقه را تاراج هویت تاریخی و فرهنگی جامعه برشمرد و از شهروندان خواست برای حراست از میراث و هویت تاریخی و فرهنگی کشور با پلیس همکاری کرده و در صورت اطلاع از موارد مشابه، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه 110 به پلیس اعلام کنند.

شرور مسلح متواری در نور زمینگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان نور از دستگیری شرور مسلح سابقه داری که پس از تیراندازی و تهدید شهروندان متواری شده بود، طی یک عملیات غافلگیرانه در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ کارآگاه احمد امینی در تشريح اين خبر بیان داشت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر وقوع نزاع، درگیری و ایجاد ناامنی با سلاح و همچنین ایجاد مزاحمت برای شهروندان از سوی یکی از اراذل و اوباش منطقه، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران این فرماندهی با اقدامات اطلاعاتی، محل اختفای متهم که به واسطه تیراندازی و تهدید و همچنین ارعاب شهروندان تحت تعقیب پلیس بود، شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نور تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به جرم خود اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده و معرفی به مرجع قضائی روانه زندان شد.

سرهنگ امینی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس قاطعانه در برابر مخلان نظم و امنیت عمومی ایستاده است و اجازه جولان دادن به اینگونه افراد را نخواهد داد.