کلاهبردار 24 میلیاردی در” کلاردشت “دستگیر شد/عامل تیراندازی در نوشهر دستگیر شد
کلاهبردار 24 میلیاردی در” کلاردشت “دستگیر شد/عامل تیراندازی در نوشهر دستگیر شد
اخبار فرماندهی انتظامی که به دست ما رسید،بدین شرح است:

ندای تجن- سردار حسینی ، جانشین انتظامی استان مازندران از دستگیری کلاهبردارو کشف کلاهبرداری میلیاردی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری پلیس،سردار ”  سید موسی حسینی “در تشریح این  خبر اظهار داشت :در پی شکایات  شهروندان مبنی بر کلاهبرداری ماموران انتظامی  کلاردشت با استفاده از منابع و مخبرین محلی و کار اطلاعاتی محل اختفای متهم  را شناسایی و  وی را دستگیر کردند .

سردار حسینی بیان داشت: متهم  پس از دستگیری به کلاهبرداری از طریق  معاملات و تحویل چک های بلا محل 24  میلیارد ریالی اعتراف  کرده  و پس از تشکیل پرونده  قضایی روانه زندان شد.

 جانشین انتظامی استان در پایان خاطر نشان کرد: اصناف و کسبه و شهروندان عزیز همواره توجه ویژه به هشدار ها و توصیه های پلیس در انجام معاملات داشته و چنانچه موارد مشکوکی مشاهده کردند، بلافاصله مراتب را برای بررسی بیشتر از طریق شماره تماس 110 به پلیس اطلاع دهند.

عامل تیراندازی در نوشهر دستگیر شد

سرهنگ درویشی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از دستگیری عامل تیراندازی در یکی از محلات شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  پلیس، سرهنگ “علی اکبر درویشی ” اظهار داشت: به دنبال یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان , موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی پلیس امنیت و عمومی شهرستان با استفاده از شگردهای خاص موفق به شناسایی عامل تیراندازی شده و در عملیاتی غافلگیرانه پس از هماهنگی با قضائی در کمتر 12 ساعت نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی های انجام شده علت تیراندازی را اختلافات قبلی مالی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر با بیان اینکه متهم به همراه پرونده به  مراجع قضائی معرفی شد، تاکید کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد، گروهی هنجار شکن امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره اندازند.

دستگیری سارق و کشف خودروی سرقتی در میاندورود

سرهنگ راست خدیو ، فرمانده انتظامي شهرستان میاندورود از کشف خودروی سرقتی و دستگیری سارق خودرو در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پليس، “سرهنگ مجتبی راست خدیو” در تشریح این خبر، گفت: مأموران گشت پاسگاه گهرباران در حین گشت زنی به یک خودروی پژو پارس مشکوک شدند .

فرمانده انتظامي شهرستان میاندورود، تصریح کرد: پس از استعلام بعمل آمده از سامانه های پلیسی، ماموران خودروی مورد نظر را که دارای سابقه سرقت در یکی از شهرستانهای همجوار بود در اقدامی عملیاتی متوقف کردند.

سرهنگ راست خدیو از دستگیری راننده خودرو در این عملیات خبر داد و اظهار داشت: متخهم ضمن اعتراف به سرقت خودرو، پس تشکیل پرونده به مرجع  قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامي شهرستان میاندورود با بیان این که در ادامه نحقیقات خودروی سرقت شده به مالک آن تحویل شد، اظهار داشت: سارقان در بيشتر موارد در کمين خودروهايي هستند که صاحب آن در کمال خونسردي و بدون رعايت نکات ايمني، خودرو را در مکاني خلوت و بدون تجهیزات و لوازم ايمني پارک می كند.

سرهنگ راست خدیو در پایان با تشکر از همکاری خوب شهروندان، از آنان خواست: به توصیه ها و هشدار های پلیس توجه کرده و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشكوك با سامانه پليسی 110 تماس بگيرند.

دستگيري باند سارقان احشام و طیور در بهشهر

سرهنگ  قلی پور، فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از دستگیری باند سه نفره سارق احشام و طیور و کشف 15 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  پليس، سرهنگ ” علی اکبر قلی پور” در بيان جزئيات اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت احشام و طیور در شهرستان ، بررسي موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي این فرماندهی قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پليس با انجام اقدامات تخصصي سه نفرسارق حرفه اي را شناسايي و پس از هماهنگي با مرجع قضائي در چند عمليات غافلگيرانه آنان را در مخفيگاهشان دستگير کردند .

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهربا اشاره به توقیف یک دستگاه پراید  تصريح کرد: متهمان دستگير شده در تحقيقات پليس به سرقت 15 فقره احشام و طیور در شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ  قلی پور در خاتمه خاطرنشان کرد: متهمان دستگير شده پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به دادسرا معرفی شدند.

دستگیری عامل قمه کشی و شرارت درمحمودآباد

سرهنگ حسین زاده ، فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگيري عامل قمه کشی و شرارت در کمتر ازنیم ساعت با تلاش ماموران انتظامي اين شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ “محمودحسین زاده” در تشريح اين خبر اظهار داشت: در پي اعلام مرکز فوریت های پلیسی110 مبنی بر یک مورد قمه کشی در  سطح شهر رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامي قرار گرفت.

وی افزود:  با توجه به اینکه متهم پیش از حضور ماموران از محل متواری شده بود، ، ماموران انتظامی  پس از انجام تحقیقات میدانی و اشراف اطلاعاتي موفق شدند عامل قمه كشي را در کمتر از نیم ساعت شناسايي و در يک عمليات موفقيت آميز در اقدامي ضربتي متهم را دستگير كنند.

سرهنگ حسین زاده با بیان اینکه متهم که از ارازل و اوباش بوده  علت خود را از این کار مصرف مواد الکلی عنوان نمود، خاطر نشان كرد: متهم اقدام به شرارت و قمه کشی وایجاد رعب و وحشت دریکی از خیابانهای اصلی کرده بود پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد در پايان تاکید كرد: پليس با هرگونه بي نظمي و اخلال در نظم و امنیت عمومی به شدت برخورد و اجازه نخواهیم داد عده ای هنجارشکن با اعمال مجرمانه خود نظم عمومی جامعه را برهم بزنند.

دستگیری باند سارقان سیم کابل وتجهیزات انتقال نیرو با 13 فقره سرقت در عباس آباد

سرهنگ صفاری زاده، فرمانده انتظامی شهرستان ازدستگیری باند سارقان سیم کابل وتجهیزات انتقال نیرو با اعتراف به 13 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری پلیس، سرهنگ”داود صفاری زاده”درتشریح این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستانموفق به دستگیری و شناسایی 7 سارق حرفه ای شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، تصریح کرد: با هماهنگی مراجع قضائی در یک عملیات ضربتی، متهمان دستگیر و از آنان مقادیر زیادی سیم و کابل برق سرقتی کشف شد.

وی اظهار داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده به 13 فقره سرقت سیم برق از شبکه های توزیع برق اعتراف کردند.

سرهنگ صفاری زاده با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را به مركز فوريت هاي پليسی 110 اطلاع دهند.