چهارمین یادواره 330شهید رسانه کشور و یادبود شهدای خبرنگار غزه برگزار شد
چهارمین یادواره 330شهید رسانه کشور و یادبود شهدای خبرنگار غزه برگزار شد

به گزارش ندای تجن- امروز صبح چهارمین یادواره 330شهید رسانه کشور و یادبود شهدای خبرنگار غزه در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد شهرستان بابل برگزار شد. براساس این گزارش سردار مسلمی  فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان عشق و ارادات مردم مازندران نسبت به شهدا ، گفت: بیش از 4هزار یادواره در سال گذشته در […]

به گزارش ندای تجن- امروز صبح چهارمین یادواره 330شهید رسانه کشور و یادبود شهدای خبرنگار غزه در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد شهرستان بابل برگزار شد.

براساس این گزارش سردار مسلمی  فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان عشق و ارادات مردم مازندران نسبت به شهدا ، گفت: بیش از 4هزار یادواره در سال گذشته در استان برگزار شد، تعداد 2هزاریادواره در مدارس و 2هزاریادواره نیز در سطح مازندران برگزار شد.

سردار غلامرضا سلیمانی نیز با اشاره به اتفاقات کشتار فلسطینیان ، گفت: این اتفاق نخستین بار نیست که روی می دهد و در جریان این حوادث غم بار، رسانه های طرفدار حق ،مردمی و طرفدار مظلومین توانستند در نبرد رسانه ای کم نظیر بر غول های رسانه ای پیروز شوند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران، افزود:سرمایه گذاری که نظام سلطه در جهت تسلط بر افکار عمومی جهان در جهت گسترش و شبکه کردن حوادث انجام داد سبب می شد که روایت ها را آن ها بسازند و مسیر به جهتی برود که در جهت تقویت نظام سلطه جریان یابد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه از سال 1917تا قبل از عملیات طوفان الاقصی 61مورد در تاریخ تقابل و حق جویی وجود دارد، ادامه داد: صهیونیست ها دست به قتل عام و نسل کشی زدند برخی در سال های نزدیک به اردوگاه بزرگ است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران با اشاره به اینکه در اردوگاه صبرا و شتیلا طی 2ساعت تعداد 6هزار نفر زن و کودک را به قتل رساندند، افزود: چون رسانه ها نتوانستند به اخبار دسترسی داشته باشند چیزی جز چند عکس نمانده است.

در ادامه اطلس 330شهید رسانه کشور با حضور سردار سلیمانی ، مهدوی معاون وزارت فرهنگ و ارشاد،گرجی معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران و سردار مسلمی رونمایی شد.

معاون رسانه و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد نیز در ادامه با بیان دو ویژگی شهدا از جمله خلوص نیت و کارکردن بدون دیده‌شدن، گفت: بنای شهدای رسانه در انجام وظایف خود بر اساس اخلاق بود.

فرشاد مهدی‌پور افزود:شهدای رسانه برای ما الگو هستند و لازم است که از رفتار آنان بیاموزیم.

در ادامه گروه تئاتر به اجرای برنامه پرداختند و مراسم پایان یافت.

لازم به ذکر است در این مراسم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی،مدیرفضای مجازی العالم، مسئول بسیج رسانه کشور و استان و اصحاب رسانه مازندران حضور داشتند و کلیپ حاوی پیام بانوی خبرنگار فلسطینی به اصحاب رسانه ایران پخش شد.