دستگیری مالخری با 5 تن سیم برق سرقتی در جویبار
دستگیری مالخری با 5 تن سیم برق سرقتی در جویبار

به گزارش ندای تجن به نقل ازخبرگزاری پلیس، سرهنگ “عبداله اکبری” اظهار داشت: پلیس آگاهی جویبار در پی  وقوع چند فقره سرقت سیم برق توسط سارقین  در سطح شهرستان که روند افزایشی آن باعث نگرانی مردم و گزارشات متعدد از سوی اداره برق و وارد شدن خسارت مالی بسیار زیاد به اداره برق شد، پیگیری […]

به گزارش ندای تجن به نقل ازخبرگزاری پلیس، سرهنگ “عبداله اکبری” اظهار داشت: پلیس آگاهی جویبار در پی  وقوع چند فقره سرقت سیم برق توسط سارقین  در سطح شهرستان که روند افزایشی آن باعث نگرانی مردم و گزارشات متعدد از سوی اداره برق و وارد شدن خسارت مالی بسیار زیاد به اداره برق شد، پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی، افزود: با فعال کردن و منابع و مخبرین محلی، بازدید از ضایعاتی فروشی نیز در دستور کار عوامل این پلیس قرار گرفت پس از انجام یک سری تحقیقات و اطمینان از صحت موضوع هماهنگی های لازم به عمل آمد.

سرهنگ اکبری در ادامه بیان داشت: ماموران در تحقیقات خود دریافتند که فردی در گارگاه خود اقدام به خرید و نگهداری سیم های مسروقه می کند، اقدام به بازدید از کارگاه کردند و مقدار 5 تن سیم برق هوایی کشف و در این خصوص پرونده تشکیل و در حال رسیدگی می باشد.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از دستگیری یک مالخر در این خصوص خبر داد و خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

عکس تزیینی است