تیزر/دومین جشنواره فن بازار پوشاک مازندران به همراه نمایشگاه «چله‌شو» در حال برگزاری است
تیزر/دومین جشنواره فن بازار پوشاک مازندران به همراه نمایشگاه «چله‌شو» در حال برگزاری است

به گزارش ندای تجن- دومین جشنواره فن بازار صنعت پوشاک مازندران به همراه نمایشگاه “شب یلدا” با عنوان «چله شو» شامگاه دیروز آغاز به کار کرد . بیش از ۱۵۰ فعال اقتصادی بانوان در حوزه پوشاک در قالب ۴۰ غرفه عرضه محصولات فاخر لباس در نمایشگاه حضور دارند و دو رویداد مسابقه طراحی لباس با […]

به گزارش ندای تجن- دومین جشنواره فن بازار صنعت پوشاک مازندران به همراه نمایشگاه “شب یلدا” با عنوان «چله شو» شامگاه دیروز آغاز به کار کرد .

بیش از ۱۵۰ فعال اقتصادی بانوان در حوزه پوشاک در قالب ۴۰ غرفه عرضه محصولات فاخر لباس در نمایشگاه حضور دارند و دو رویداد مسابقه طراحی لباس با حضور بیش از ۱۲۰ نفر از علاقمندان  و هنرمندان حوزه طراحی مد و لباس در نمایشگاه هنر دست سازه‌های خود را به معرض نمایش و فروش قرار دادند

 امروز عصر دومین جشنواره طراحی لباس از سوی مرکز پایدارسازی مشاغل خرد و خانگی جهاد دانشگاهی مازندران با همکاری اداره کل امور اجتماعی و امور بانوان  استانداری و دستگاه‌های متولی با شرکت حدود ۱۰۰ دانشجو و دانش‌آموز در رشته‌های طراحی لباس‌ در نمایشگاه نیاوران ساری برگزار شد.

این نمایشگاه در ساری، کیلومتر۳ جاده ساری به قائمشهر، انتهای خیابان شهرک فرهنگیان، نمایشگاه بین المللی نیاوران برپا شد که تا اول دی ماه سال جاری از  ساعت ۱۵ الی ۲۱ برای بازدید عموم آزاد است.

  • منبع خبر : جهاددانشگاهی مازندران