قلع و قمع بنای غیرمجاز در اراضی ملی لاریجان
قلع و قمع بنای غیرمجاز در اراضی ملی لاریجان
در اجرای دستور رئیس دادگاه بخش لاریجان، مأمورین یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان آمل و سرجنگلبانی لاریجان و امام‌زاده عبداله با همکاری مأمورین انتظامی بخش لاریجان اقدام به قلع و قمع بنای غیرمجاز و آزادسازی ۳۷۰۰ مترمربع از اراضی ملی در روستای آخا امیری نمودند.

️ به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل؛ علی اصغر اسماعیل زاده با اعلام این خبر گفت: متخلف بدون مجوز قانونی اقدام به تصرف ۳۷۰۰ مترمربع از اراضی ملی و احداث ساختمان در سه طبقه در روستای آخا امیری بخش لاریجان نموده بود که با دستور مقام قضایی، بنای غیرمجاز قلع و قمع و عرصه ملی توسط مأمورین یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان آمل آزاد شد.

️ وی افزود: در اجرای دستور رئیس دادگاه بخش لاریجان، مأمورین یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان آمل و سرجنگلبانی لاریجان و امام‌زاده عبداله با همکاری مأمورین انتظامی بخش لاریجان اقدام به قلع و قمع بنای غیرمجاز و آزادسازی ۳۷۰۰ مترمربع از اراضی ملی در روستای آخا امیری نمودند.

️ رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آمل ضمن تشکر از هماهنگی و تعامل دستگاه‌های قضایی و انتظامی افزود: حفاظت از منابع طبیعی و اراضی ملی وظیفه همگانی است و برابر قانون با افراد خاطی برخورد قاطع خواهد شد.