بازار فروش پرندگان مهاجر زیر ذره‌بین دقیق دادستانی فریدونکنار/حمایت دادستانی از ترویج فعالیت‌های گردشگری و پرنده‌نگری
بازار فروش پرندگان مهاجر زیر ذره‌بین دقیق دادستانی فریدونکنار/حمایت دادستانی از ترویج فعالیت‌های گردشگری و پرنده‌نگری
دادستان فریدونکنار از تعطیلی بازار غیرقانونی فروش پرندگان مهاجر در این شهرستان با صدور دستور قضایی خبر داد و افزود: با نظارت دقیق و جدی دادستانی فریدونکنار، با متخلفین شکار و فروش غیرقانونی پرندگان مهاجر در این شهرستان برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت الاسلام والمسلمین هاشمی ادامه داد: ساماندهی شکار و زنده گیری پرندگان وحشی در تالاب فریدونکنار در مسیر بهره‌برداری صحیح قرار دارد.

وی تاکید کرد: مأمورین محیط زیست با صدور دستور قضایی به صورت لحظه‌ای و مستمر در حال رصد بازار مذکور هستند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، اقدام لازم قانونی صورت خواهد گرفت.

دادستان فریدونکنار افزود: با حذف بازار غیر قانونی سوداگری پرندگان مهاجر، بهره‌برداری به سمت و سوی استفاده پایدار هدایت شده و در این راستا دستگاه قضایی استان نیز همواره پشتوانه ای قدرتمند برای حفاظت از محیط زیست خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی همچنین از حمایت‌های همه جانبه مسئولین اجرایی فریدونکنار در جمع آوری بازار غیر قانونی پرندگان مهاجر این شهرستان تقدیر و خاطرنشان کرد: دادستانی به صورت ویژه با رصد این موضوع از توسعه و ترویج فعالیت‌های گردشگری و پرنده نگری برای بقای منطقه حمایت خواهد کرد.