۶۶ بازرس بر فرآیند برگزاری انتخابات در مازندران نظارت دارند
۶۶ بازرس بر فرآیند برگزاری انتخابات در مازندران نظارت دارند

ندای تجن- اسماعیل مهرافزا، اظهار داشت: این بازرسان بر تمام مراحل برگزاری انتخابات از جمله فرایندهای رأی‌گیری، شمارش آرا و گزارش آن نظارت دارند تا سلامت انتخابات تضمین شود. وی با اشاره به تاکید رئیس‌جمهور و وزیر کشور مبنی بر برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند، اظهارکرد: بازرسان علاوه بر وظایف خود باید بر مسئولیت و […]

ندای تجن- اسماعیل مهرافزا، اظهار داشت: این بازرسان بر تمام مراحل برگزاری انتخابات از جمله فرایندهای رأی‌گیری، شمارش آرا و گزارش آن نظارت دارند تا سلامت انتخابات تضمین شود.

وی با اشاره به تاکید رئیس‌جمهور و وزیر کشور مبنی بر برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند، اظهارکرد: بازرسان علاوه بر وظایف خود باید بر مسئولیت و وظایف عوامل اجرایی، اعضای شعب و تمام افرادی که از آغاز تا پایان در شعبه اخذ رای حضور دارند، نظارت کنند و بی شک از تمام ظرفیت ها و امکانات برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند با حضور حداکثری مردم استفاده می شود.

رئیس هیات بازرسی ستاد انتخابات استان مازندران با اشاره به اهمیت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و همچنین ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، هیات‌های بازرسی انتخابات را نهادی نظام‌مند دانست که طبق قانون بر حسن برگزاری انتخابات توسط وزارت کشور نظارت دارند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های داوطلبان نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی در تمام شهرستان های استان زیر ذره بین است و به طور مستمر رصد می شود، گفت: تاکنون تمام برنامه‌های ابلاغی هیات بازرسی انتخابات کشور در این استان نیز اجرایی شده است.

۶۶ بازرس بر فرآیند برگزاری انتخابات در مازندران نظارت دارند

رئیس هیات بازرسی انتخابات مازندران، گفت: براساس رهنمودها و توصیه‌های استاندار مازندران، روسا و اعضای هیات بازرسی شهرستان‌ها ضمن مراقبت و رعایت کامل قوانین ابلاغی، اصل بی طرفی را باید در دستور کار قرار دهند و این ماموریت نظارتی را به نحو مطلوب در شهرستان‌ها به سرانجام برسانند.

مهرافزا با بیان اینکه برگزاری این دوره از انتخابات با دوره های گذشته متفاوت است، افزود: بازرسان به قوانین انتخابات آگاه و طبق تاکید وزیر کشور، معاونین فرمانداران به عنوان رئیس هیات بازرسی شهرستان‌ها انتخاب شده اند تا بر روند برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند نظارت داشته باشند.

وی با بیان اینکه اعضای هیات بازرسی باید اصل بی طرفی را سرلوحه تمام فعالیت های خود قرار دهند، ابراز امیدواری کرد که با ایجاد هم‌افزایی، همدلی و هماهنگی بین هیات‌های بازرسی، اجرایی و نظارت، شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند با حضور حداکثری مردم باشیم.

  • منبع خبر : استانداری