دیدار بانوان شاغل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران با مادر معظم شهید محمد تقی سالخورده
دیدار بانوان شاغل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران با مادر معظم شهید محمد تقی سالخورده
بانوان شاغل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران در روز ولادت صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا (س) با مادر گرامی شهید والامقام محمد تقی سالخورده از شهدای مدافع حرم در منطقه خان طومان دیدار کردند.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، احسان رجبی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید چمران در دیدار با مادر گرامی شهید سالخورده که به اتفاق امام جماعت و بانوان شاغل شرکت شهرکهای صنعتی استان انجام گرفت، ضمن گرامیداشت میلاد حضرت زهرا (س) و یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی، ملاقات با خانواده های معزز شهیدان را وظیفه همگان عنوان کرد و با اشاره به لزوم تکریم جایگاه ایثار گفت: وجود خانواده های گرانقدر شهیدان موجب برکت و اعتلای فرهنگ فداکاری و گذشت در جامعه می باشد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید چمران شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود: آحاد مردم وظیفه شناس ایران اسلامی با حفظ و صیانت از دستآوردهای ارزشمند شهداء، قدردان زحمات این عزیزان هستند که با اهداء خون گرانبهای خویش، نهضت مقدس اسلامی را بیمه نموده اند.

وی تصریح کرد: شهادت دلاور مردان غیور این مرز و بوم خصوصاً سردار دلها، مرد میدان نبرد با استکبار جهانی، شهید حاج قاسم سلیمانی این نظام را برای همیشه از گزند دشمنان پلید محافظت خواهد کرد و روز به روز بر بیداری مردم سلحشور ایران بویژه جوانان شجاع خواهد افزود.