ثبت اعتراض به نتایج بررسی هیات‌های نظارت آغاز شد/مهلت 3روزه برای اعتراض
ثبت اعتراض به نتایج بررسی هیات‌های نظارت آغاز شد/مهلت 3روزه برای اعتراض
دبیر ستاد انتخابات کشور با اعلام اینکه نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان در هیات نظارت از بامداد روز جمعه اعلام شده است، گفت: معترضان به این نتایج می توانند از امروز ۱۷ دیماه به مدت سه روز نسبت به ثبت اعتراض اقدام کنند.

 ندای تجن- محسن اسلامی با اشاره به اینکه پایان فرایند ۵۰ روزه بررسی صلاحیت داوطلبان «انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی» در هیات نظارت مرکزی، نتایج بررسی های مزبور، از سوی شورای نگهبان در ۱۴ دی به ستاد انتخابات کشور اعلام شده است، گفت: ستاد انتخابات کشور به محض دریافت اطلاعات، در بامداد روز جمعه ۱۵ دی، ضمن اطلاع رسانی به داوطلبان از طریق پیامک، نتایج را به فرمانداران مراکز حوزه انتخابیه ارسال کرده است.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور ادامه داد: برابر قانون فرایند ابلاغ نتایج به داوطلبان از سوی فرمانداران، با ذکر مستند قانونی، طی بازه زمانی ۱۵ و ۱۶ دی ماه انجام خواهد شد.

اسلامی تصریح کرد: داوطلبانی که صلاحیت آنها در هیات مرکزی نظارت تایید یا احراز نشده است، می توانند اعتراض خود را از طریق مراجعه به سامانه اعلامی شورای نگهبان، در بازه زمانی ۱۷ تا۱۹ دی  (به مدت سه روز) ثبت کنند.

گفتنی است؛ انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان در ۱۱ اسفند ماه امسال برگزار می شود

  • منبع خبر : خانه ملت