کمک به زیرساخت کشتی استان با افتتاح سالن‌های ماهفروجک و سالن جویبار
کمک به زیرساخت کشتی استان با افتتاح سالن‌های ماهفروجک و سالن جویبار
صائب کلانتری پیشکسوت کشتی مازندران گفت: حضور چهره های نامی و افکار مختلف در کشتی مازندران، باعث شده شاهد پیشرفت در کشتی استان باشیم.

ندای تجن- صائب کلانتری پیشکسوت کشتی استان مازندران در گفتگویی با خبرنگار ما در ساری در خصوص وضعیت کشتی استان صحبت کرد و اظهار داشت: خداروشکر کشتی مازندران از لحاظ ساختاری روز به روز رو به پیشرفت است.

کلانتری افزود: از لحاظ فنی کشتی در مازندران در رگ و خون همه وجود دارد و این یک استعداد ذاتی در مازندرانی‌هاست و فقط نیاز است با کشف استعداد و انجام مسابقات مختلف، این استعدادها را به درستی کشف کرد.

وی ادامه داد: اکنون کشتی در استان مازندران فعال شده و حضور چهره‌های نامی در کنارهم سبب شده با جمع شدن افکار مختلف، تصمیمات بهتری نسبت به گذشته در کشتی استان صورت بگیرد. برگزاری رویدادهای مختلف رده پایه، میزبانی از اردوهای ملی و خیلی از اقداماتی که نشان میدهد کشتی مازندران رو به پیشرفت است.

کلانتری از میزبانی استان مازندران از مسابقات انتخابی تیم ملی گفت و بیان داشت: مازندران به این میزبانی ها نیاز دارد. با برگزاری میزبانی های مختلف، قطعا زیرساخت‌های کشتی مازندران نیز تقویت خواهد شد.

این پیشکسوت کشتی کشور تاکید داشت: قطعا افتتاح سالن ماهفروجک و سالن جویبار از لحاظ زیر ساختی کشتی مازندران را چندین پله از سایر استان‌ها پیش خواهد انداخت و امیدواریم هرچه زودتر فکری به حال این سالن‌ها شود تا مازندران را میزبان رویدادهای مختلف کشتی ببینیم.