پايان يک آدم ربايي نافرجام در قائمشهر
پايان يک آدم ربايي نافرجام در قائمشهر
فرمانده انتظامي استان از رهايي گروگان از چنگال آدم ربايان در شهرستان قائمشهرخبر داد و گفت: آدم ربايان به دليل اختلافات شخصي او را ربوده و متواري شده بودند.

ندای تجن- سردار” حسن مفخمي شهرستاني” در تشريح جزئيات اين خبر، بيان داشت: در پي گزارش يک فقره آدم ربايي دريکي از خيابان هاي شهرستان قائمشهر ، بلافاصله ماموران موضوع را به صورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود: با حضور ماموران در محل و بررسي‌ اظهارات شاهدان عيني مشخص شد 2 نفر با صورت هاي پوشيده، فردي را با تهديد سلاح سوار يک دستگاه خودرو کرده و از محل متواري شدند.

فرمانده انتظامي استان مازندران با بيان اينکه در بررسي هاي اوليه ماموران، حاکي از آن بود که آدم ربايان به دليل يک سري اختلافات شخصي او را ربوده و متواري شده اند، تصريح کرد: در اين راستا تيم رسيدگي کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان، تحقيقات گسترده اي را براي دستگيري عاملان اين اقدام شرارت آميز آغاز کردند.

اين مقام انتظامي در ادامه بيان داشت: سرانجام با تلاش مستمر پليس و تحقيقات و بررسي هاي صورت گرفته درکمتر از 2ساعت، گروگانگير را در مسير جاده شناسايي و جوان ربوده شده آزاد و عاملان اصلي اين گروگانگيري طي يک عمليات غافلگيرانه، قبل از هرگونه اقدامي دستگير شدند.

سردار مفخمي در پايان با اشاره به اينکه گروگان صحيح و سالم تحويل خانواده شد، از شهروندان خواست، درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مانند اينکه فردي را به زور سوار خودرو مي کنند مشخصات خودرو و راننده را در اسرع وقت به پليس اطلاع دهند تا در کمترين زمان ممکن نسبت به شناسايي جرم و دستگيري مجرمان اقدام شود.