دستگيري سارق و کشف خودروي مسروقه در محمودآباد/توقيف خودروي برليانس حامل مواد مخدر در بابل
دستگيري سارق و کشف خودروي مسروقه در محمودآباد/توقيف خودروي برليانس حامل مواد مخدر در بابل
اخبار فرماندهی انتظامی مازندران به این شرح است:

ندای تجن- فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از دستگيري سارق و کشف خودروي وانت مزدا مسروقه در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ” محمود حسين زاده ” در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس گفت: در پي وقوع يك فقره سرقت خودرو وانت مزدا ، شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار ماموران انتظامي اين فرماندهي قرار گرفت.

وي ادامه داد: ماموران پليس آگاهي شهرستان محمودآباد با رصد دوربين هاي پايش تصويري وگشت زني هاي هدفمند و با هوشياري کامل موفق به رويت و شناسايي خودروي مد نظر شده که طي يک عمليات مقتدرانه خودوري موصوف توقيف و سارق خودرو دستگير شد.

سرهنگ حسين زاده با بيان اين که يک متهم در اين ارتباط دستگير و پس از تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شد، به شهروندان توصيه کرد: وسايل نقليه خود را به سيستم هاي پيشگيري از سرقت مجهز کنند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را از طريق تماس با تلفن 110 به پليس اطلاع دهند

دستگيري سارقان اموال ساختمان هاي نيمه کاره در تنکابن

فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن از دستگيري 3سارق اموال ساختمان هاي نيمه کاره با 19 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ “بهادر ديلمي” در تشريح اين خبر،گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت اموال ساختمان هاي نيمه کاره، موضوع در دستور کار ماموران انتظامي قرار گرفت.

وي افزود: در اين راستا ماموران پليس آگاهي اين فرماندهي با انجام اقدامات پليسي، 3سارق سابقه دار را شناسايي و پس از هماهنگي قضائي آنها را دستگير کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن خاطرنشان کرد: متهمان در بازجويي هاي به عمل آمده به 19 فقره سرقت اعتراف کردند و پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.

سرهنگ ديلمي در خاتمه به شهروندان توصيه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را سريعاً به پليس110 اطلاع دهند.

دستگيري 49 سارق منزل در کوپ هاي مازندران

رئيس پليس پيشگيري استان از دستگيري 49سارق منزل و کشف 39 فقره سرقت توسط ماموران انتظامي کلانتري ها و پاسگاه هاي سطح استان در دي ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ “سيد محسن جعفري” در اين خصوص اظهار داشت: در راستاي برخورد با پديده شوم سرقت و مبارزه با سارقان، ماموران انتظامي کلانتري و پاسگاه هاي سطح استان در دي ماه موفق به دستگيري 49 سارق خودرو وکشف 39 فقره سرقت شدند.

سرهنگ جعفري با بيان نقش محوري کلانتري و پاسگاه ها در در برخورد با سارقين خاطر نشان ساخت: وقوع سرقت منزل در دي ماه 57 درصد  نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است .

رئيس پليس پيشگيري استان مازندران تصريح کرد: اجراي طرح هاي محله محور در راستاي انتظام بخشي و تامين امنيت و آرامش مردم توسط کلانتري ها و پاسگاه به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد که منجر به افزايش قدرت پيشگيري، مقابله و کشف جرايم در سطح استان شده است.

سرهنگ جعفري در پايان خاطرنشان کرد: توليد و ارتقا امنيت اجتماعي با مشارکت عموم مردم امکان پذير است و انتظار ما از شهروندان رعايت توصيه هاي پليس در پيشگيري از جرم و سهيم شدن آنان تامين امنيت پايدار در جامعه است.

7 کيلو مواد مخدر در طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در بهشهر کشف شد

فرماندهي انتظامي شهرستان بهشهر از کشف بيش از 7كيلو مواد مخدر و دستگيري 24 خرده فروش مواد مخدر و 48 معتاد در شهرستان بهشهرخبر داد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاري پليس، سرهنگ “علي اکبر قلي پور ” در تشريح اين خبر اظهار داشت: در راستاي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و مطالبات شهروندان، ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهشهرطرح پاکسازي نقاط آسيب زا و جرم خيز را در سطح شهرستان اجرا كردند.

وي افزود: در اجراي اين طرح، ماموران موفق به کشف 7 کيلو 500 گرم انواع مواد مخدر  و دستگيري 24 خرده فروش مواد مخدر و 48معتاد شدند.

فرماندهي انتظامي شهرستان بهشهر با اشاره به اظهار رضايت مردم از اجراي اين گونه طرح ها، از همکاري صميمانه مردم تشکر کرد و گفت: شهروندان مي توانند در صورت اطلاع از هر گونه فعاليت مشكوک به ويژه در زمينه توزيع انواع مواد مخدر، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند.

اجراي طرح برخورد با خودرو و موتورسواران متخلف در قائم شهر

فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر از توقيف 12 خودرو و موتورسيکلت مزاحم در اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ “مهدي خادمي ” در تشريح اين خبر ، بيان داشت : به منظور پاسخگويي به مطالبات مردمي و جلوگيري از تردد خودروها و موتورسيکلت سواراني که با حرکات نمايشي و پرخطر در جاده نظامي اين شهرستان، ضمن ايجاد خطرات جاني و مالي براي خود موجب ايجاد وحشت و مزاحمت براي شهروندان مي شدند، طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در اين شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامي شهرتسان قائم شهر از توقيف 9 خودرو و 3 دستگاه موتورسيکلت متخلف و مزاحم در اجراي اين طرح خبر داد و گفت: خودرو ها و موتورسيکلت هاي مذکور تا تعيين تکليف نهايي از سوي مرجع قضائي به پارکينگ منتقل شدند .

سرهنگ خادمي با اشاره به تداوم اجراي طرح هاي ارتقاي امنيت اجتماعي به عنوان يکي از مهمترين  اولويت هاي ماموريتي پليس، گفت: هرگونه حرکات نمايشي و خطر آفرين در هر جاده و مسيري ممنوع است .

وي از برخورد قاطع پليس در برخورد با خودروها و راکبان موتورسيکلت سواراني که با حرکات نمايشي و خطر آفرين جان خود و شهروندان را به مخاطره مي اندازند برابر با قانون خبر داد و از شهروندان خواست: در صورت مشاهده چنين مواردي با پليس 110 تماس بگيرند.

توقيف خودروي برليانس حامل مواد مخدر در بابل

فرمانده انتظامي شهرستان بابل از توقيف خودروي برليانس حامل 5 کيلو گرم ترياک در آن شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ “علي داداش تبار” با اعلام اين خبر، گفت: در پي کسب خبري مبني بر تردد يک خودروي برليانس حامل مواد مخدر، موضوع  در دستور کار پليس مبارزه با موادمخدر  قرار گرفت .

وي تصريح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي خودروي مورد نظر را شناسايي و در اقدامي عملياتي آن رامتوقف کردند .

سرهنگ داداش تبار از کشف 5 کيلوگرم ترياک که  به صورت ماهرانه اي در خودرو جاسازي شده بود خبر داد و با اشاره به دستگيري دو متهم در اين ارتباط، افزود: خودروي مورد نظر توقيف و متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند .

فرمانده انتظامي شهرستان بابل در خاتمه به خانواده ها توصيه کرد: همواره مراقب فرزندان خود باشند و هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص فعاليت افراد در حوزه خريد و فروش موادمخدر را به پليس 110 گزارش دهند.