مقدمات دور دوم سفر استانی رئیس جمهور به مازندران در دست بررسی است
مقدمات دور دوم سفر استانی رئیس جمهور به مازندران در دست بررسی است
معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه، گفت: هدف از سفر به مازندران بازدید و افتتاح تعدادی از طرح‌ها و بررسی نیازها به منظور فراهم کردن مقدمات سفر دور دوم هیات دولت سیزدهم به این استان است. ‎

ندای تجن- داود منظور روز پنجشنبه در بدو ورود در فرودگاه رامسر در گفت و با خبرنگاران افزود: هدف ما این است که قبل از سفر دور دوم رییس جمهور به استان مازندران که در اوایل سال آینده انجام خواهد گرفت، ببینیم که مصوبات طرح های دور اول سفر دولت در این خطه تا چه مرحله ای پیشرفت کرده است تا مقدمات سفر دور دوم فراهم شود.

وی اظهارداشت: این سفرهای استانی در راستای بازدیدهای میدانی در استان ها انجام می گیرد که در همین ارتباط نیز امروز چند افتتاح و بازدید طرح در مازندران داریم که افتتاح نخستین طرح سد لشتو رامسر در غرب مازندران است.

وی بازدید از بیمارستان تنکابن، افتتاح نیروگاه ۶ مگاواتی میاندورود ساری، افتتاح فاز اول پارک موزه دفاع مقدس ساری و واحد ساوین تاب انواع نخ پنبه ای و الیاف مصنوعی قائمشهر، شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان از جمله برنامه های سفر خود به مازندران اعلام کرد.