دستگيري سارق منزل در شهرستان نوشهر/دستگيري سارقان اماکن خصوصي در شهرستان سيمرغ
دستگيري سارق منزل در شهرستان نوشهر/دستگيري سارقان اماکن خصوصي در شهرستان سيمرغ

به گزارش ندای تجن- اخبار فرماندهی انتظامی مازندران که برای ما ارسال شد به این شرح است:فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر از دستگيري سارق منزل در یک عمليات پلیسی توسط ماموران انتظامي آن شهرستان خبر داد.به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ “علي اکبر درويشي” در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت منزل […]

به گزارش ندای تجن- اخبار فرماندهی انتظامی مازندران که برای ما ارسال شد به این شرح است:
فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر از دستگيري سارق منزل در یک عمليات پلیسی توسط ماموران انتظامي آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ “علي اکبر درويشي” در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان نوشهر بررسي موضوع در دستور کار پليس شهرستان قرار گرفت.
وي افزود: ماموران انتظامي با بررسي هاي تخصصي و تحقيقات ميداني از محل وقوع سرقتها،رد پاي سارق سابقه دار را شناسائي و در عملياتي غافلگيرانه وي را دستگير کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر تصريح كرد: در تحقيقات و بازجويي بعمل آمده، متهم به 7 فقره سرقت منزل در حوزه استحفاظي شهرستان اقرار کرد.
وی با بیان این که در بازرسي از مخفيگاه متهم اموال مسروقه کشف شد ، اظهار داشت: این سارق حرفه‌ای پس از تشکيل پرونده به مرجع قضايي معرفي و روانه زندان شد.

سرهنگ ” درويشي”در پايان خاطر نشان کرد: پليس با قاطعيت با سارقين و افرادي که نظم و امنيت جامعه را بهم بزنند برخورد مي نمايدو آنها هرگز احساس امنيت نخواهند کرد و اجازه نمي دهيم امنيت و آسايش را از شهروندان سلب نمايند و از شهروندان در خواست نمود ،ضمن رعايت موارد امنيتي و استفاده از سيستم هاي مداربسته به هشدار هاي پليس توجه نموده و هرگونه موارد مشکوک و مظنون را با پليس 110 و کلانتري محل کزارش کنند.

دستگيري سارقان خودرو در شهرستان نکا


فرمانده انتظامي شهرستان نکا از کشف خودروي سرقتي نيسان و دستگيري سارقان حرفه اي در آن شهرستان خبر داد
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ “قاسم عزيزي ” با اعلام اين خبر افزود: با اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر سرقت يک خودروي نيسان در شهرستان نکا، موضوع در دستور کار پليس آگاهي قرار گرفت.
وي تصريح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتي و اجراي طرح هاي کنترلي ،ماموران آگاهي خودروي مسروقه را در حين انتقال به شهرستان مجاور مشاهده و در اقدامي عملياتي آن را متوقف کردند.
سرهنگ “عزيزي” از دستگيري 3سارق خودرو در اين عمليات خبر داد و خاطرنشان کرد: متهمان که داراي سوابق متعدد کيفري بوده اند در بازجويي هاي انجام شده به سرقت خودروي مورد نظر اعتراف کردند و پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان نکا در پايان از شهروندان خواست: ضمن تجهيز خودروي خود به وسايل و تجهيزات ايمني و ضد سرقت در صورت مواجهه با موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوريت هاي پليس 110 اطلاع دهند.

دستگير سارق داخل خودرو در شهرستان محمودآباد


فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از دستگيري سارق داخل خودرو و کشف 7 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد .
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس سرهنگ “محمودحسين زاده” درتشريح اين خبر بيان داشت : در پي وقوع چندين فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وي افزود: ماموران با بررسی های اطلاعاتی و تحقيقات فني سارق را شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه وي را دستگير کردند.
سرهنگ حسين زاده ادامه داد: متهم در بازجويي هاي به عمل آمده به 7 فقره سرقت محتويات و قطعات داخل خودرو اعتراف کرد و پس از تشکيل پرونده براي سيرمراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.

حسين زاده در پايان به شهروندان توصيه کرد: هشدارهاي پليس را جدي گرفته و خودروهاي خود را به تجهيزات ضد سرقت مجهز کنند

دستبند قانون بر دستان مخلان نظم و امنيت عمومي
فرمانده انتظامي شهرستان ساري از دستگيري ۲ مخل نظم و امنيت عمومي در آن شهرستان خبر داد و گفت: کساني که بخواهند به هر نحوي موجب رعب و وحشت در بين مردم شوند قطعا با برخورد قاطع پليس مواجه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ “عبدالله حسن زاده “در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در پي درگيري دو اراذل و اوباش نوظهور در ساري، موضوع در دستور کار ماموران يگان امداد اين شهرستان قرار گرفت.
وي تصريح کرد: ماموران يگان امداد براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند و موفق شدند متهمان را زمين گير کنند.
سرهنگ “حسن زاده “با بيان اينکه اين افراد با ايجاد شرارت ودرگيري موجب رعب و وحشت شهروندان شده بودند اظهار داشت: در بازرسي به عمل آمده از خودروي متهمان، سلاح سرد چاقو ،قمه و مقاديري موادمخدر کشف شد .
فرمانده انتظامي شهرستان ساري با اشاره به معرفي متهمان به مرجع قضائي، خاطرنشان کرد: پليس با به کارگيري تمام توان عملياتي و انتظامي خود در تامين نظم و امنيت شهروندان، اجازه سلب آسايش و آرامش مردم را به کسي نخواهد داد و کساني که بخواهند به هر نحوي موجب رعب و وحشت در بين مردم شوند قطعا با برخورد قاطع پليس مواجه خواهند شد.

دستگيري سارقان اماکن خصوصي در شهرستان سيمرغ
فرمانده انتظامي شهرستان سيمرغ از دستگيري 2 سارق اماکن خصوصي و کشف 5 فقره سرقت خبرداد.
به گزارش خبرنگارخبرگزاري پليس،سرهنگ “حسين اسدي ” در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصي،شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان در دستور كار ماموران قرار گرفت.
وي خاطرنشان کرد: ماموران با اقدامات همه جانبه پليسي موفق به شناسايي و دستگيري 2 سارق و کشف 5 فقره سرقت در این ارتباط شدند.
سرهنگ اسدی افزود: متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضايي معرفي شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان سيمرغ درپايان از شهروندان خواست: با رعايت هشدارهاي پليسي پيشگيري از سرقت، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در اسرع وقت مراتب را به مرکز فوريت هاي پليسي 110 گزارش کنند.