آملی‌ها 8میلیارد تومان به ایتام و محسنین کمک کردند
آملی‌ها 8میلیارد تومان به ایتام و محسنین کمک کردند
رئیس کمیته امداد آمل از کمک مردم به ایتام و محسنین به مبلع 8میلیارد تومان خبرداد.

به گزارش ندای تجن به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد حبیب اله قلی پور رئیس کمیته شهرستان آمل اظهار داشت: کمیته امداد این شهرستان ۷۲۵۰ خانوار تحت حمایت دارد که از این تعداد ۹۷۴نفر از فرزندان ایتام ومحسنین هستند که ۳۹۲۷ حامی از این فرزندان حمایت میکنند.

وی اظهار داشت: در ۱۰ماهه اول سال ۱۴۰۲ مبلغ ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از سوی حامیان برای این فرزندان اهدا شده است که مبلغ ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان نقد به حساب مستقیم فرزندان ومبلغ ۱میلیارد و۹۰۰ میلیون تومان در سر فصل های درمانی.جهیزیه .فرهنگی .لوازم ضروری منزل از سوی حامیان اهدا گردیده است .

رئیس کمیته امداد آمل تاکید کرد: خیران عزیز درصورت تمایل می توانند با مراجعه حضوری به واحد اکرام ایتام کمیته امداد شهرستان برای مشارکت در طرح اکرام و محسنین و همچنین از طریق سامانه اکرام به صورت اینترنتی به آدرس ekram.emdad.ir اقدام نمایند .

وی خاطر نشان کرد: خیران ، حامیان و نیکوکارمی‌توانند کمک های خود را به صورت نقدی و غیر نقدی در بخش‌های مختلف از جمله معیشت ،مسکن، درمان، جهیزیه، لوازم ضروری زندگی،قرض ماندگار ،سپرده گذاری،تامین هزینه های تحصیلی دانش آموزان ودانشجویان و… به کمیته امداد تحویل داده،تا دراسرع وقت دراختیار نیازمندان واقعی قرارگیرد