رفع بیش از 8هزار و 200  فقره اتفاقات شبکه در شهرستان ساری
رفع بیش از 8هزار و 200  فقره اتفاقات شبکه در شهرستان ساری
مدیرعامل آب  وفاضلاب مازندران از رفع بیش از ۸۲۰۰ فقره اتفاقات شامل شکستگی در خطوط انتقال، شبکه توزیع و انشعاب آب طی 10 ماهه امسال در شهرستان ساری خبر داد.

ندای تجن- بهزاد برارزاده درحاشیه  بازدید از واحد اتفاقات شهرستان ساری با اعلام خبر بالا گفت:  از این میزان ۴۷۰۰ فقره اتفاقات مربوط به  انشعاب، ، ۳۱۰۰ فقره شبکه توزیع و ۴۰۰ فقره خطوط انتقال در اقطار مختلف بوده است.

او ادامه داد: در این مدت 500 انشعاب همراه با اصلاح شبکه استاندارد سازی،  ۴۸۵۲   انشعاب جدید ثبت و تحویل گیری  و نیز  ۴۰۰۰فقره  گرفتگی و نشتی کنتور های مشترکین برطرف ، شد.

مدیرعامل آبفامازندران،  با اشاره به تعویض 4775 کنتور خراب،  ۱۲۰  فقره مرئی سازی شیرآلات شبکه و شستشوی ۱۰۵ کیلومتر  شبکه آبرسانی و یک هزار مورد کلر سنجی اظهار داشت:  از ابتدای سال جاری تا کنون 62 کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه توزیع  و خط انتقال  در این شهرستان به اجرا در آمد.

برارزاده خاطرنشان کرد: به منظور خدمت رسانی مستمر به مشترکین محترم این شهرستان و نیز تامین آب شرب به ویژه در ایام تعطیل و پیک مصرف،  در این مدت ۲ حلقه چاه تجهیز،  ۱۰حلقه چاه بهسازی و ۷۶ دستگاه الکتروپمپ تعویض شد.

او، یکی از مهمترین وظایف و هدف گذاری شرکت آب و فاضلاب را شناسایی و رفع سریع اتفاقات اعلام و تصریح کرد: در همین راستا از مشترکین گرامی تقاضا داریم هر گونه شکستگی، نشتی و هدر رفت آب را از طریق سامانه ارتباط مردمی ۱۲۲ اطلاع رسانی کنند تا همکاران شرکت برای رفع آن اقدامات لازم را به عمل آورند.