کانال‌های انتخاباتی صداوسیمای مازندران افتتاح شدند
کانال‌های انتخاباتی صداوسیمای مازندران افتتاح شدند
کانال های انتخاباتی صداوسیمای مازندران با هدف اطلاع رسانی عمومی افتتاح شدند.

ندای تجن- مراسم افتتاح رسمی  و راه اندازی 9 کانال انتخاباتی  با حضور  دکتر هادی ابراهیمی مدیر کل شبکه مازندران،حجت الاسلام دکتر ذکوی رییس هیئت نظارت برشورای نگهبان استان، دکترعزیز زاده گرجی رییس ستاد انتخابات مازندران ، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا ومسئولان رسانه استانی،به صورت زنده از شبکه های خبر و رسانه استانی پخش گردید.

هادی ابراهیمی در حاشیه این مراسم گفت: عزم جدی صدا و سیمای مازندران ، امکان برقراری عدالت در رقابت های انتخابا تی با بستر سازی رسانه ای برابر برای همه کاندایداها است.

وی سپس افزود: سعی ما بی طرفی رسانه ای و شفاف سازی اذهان عمومی و کمک به شناخت بهتر مردم از نامزدهای انتخاباتی است.

حجت الاسلام ذکوی رییس هیئت نظارت برشورای نگهبان نیز در گفتگوی با خبرنگاران حاضر گفت: شورای نگهبان چشم بینای نظام و امین مردم است و ما در استان خادم مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی و حافظ آرای بر آمده از صندوق ها هستیم.

عزیز زاده گرجی  رییس ستاد انتخابات مازندران ؛ ستاد انتخابات را مکانی برای بستر سازی حضور پر شور و شعور  مردم  عنوان کرد .

دکتر قاسم عزیززاده گرجی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران، راه‌اندازی این ۹ شبکه را حاصل تلاش شبانه‌روزی مسؤولان و رابطان دانست و اظهار کرد: مقوله انتخابات، بحث جهاد است و فارغ از اینکه چه کسانی انتخاب می‌شوند، هدف مشارکت است.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه معجزه‌آفرینی باید محقق شود، افزود: برگزاری انتخابات از دستاوردهای انقلاب بوده، که باید به افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران ببالیم.

وی با بیان اینکه راهبردهای انتخابات را رهبری فرمودند و بر کسی پوشیده نیست که دشمن ستاد تخریب خود را از قبل شکل داده است، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری ۴ راهبرد را متذکر شدند که راه‌اندازی این ۹ کانال گامی در راستای تحقق این راهبردها است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه جهاد تبیین چهره به چهره و در خانه‌‌ها نیز محقق می‌شود، اضافه کرد: امیدواریم رقابت واقعی برای تحول شکل گیرد و بدون آن گردش نخبگان انجام نمی‌شود.

رئیس ستاد انتخابات مازندران بیان کرد: باتوجه به تاکید مقام معظم رهبری، وظیفه ما حضور در این جشن ملی است که برای چنین آوردگاهی فناوری‌های جدید با ۲۰۰ کانال در سراسر کشور شکل گرفت که سهم استان مازندران ۹ کانال در ۹ حوزه انتخاباتی است.

عزیززاده گرجی با اعلام اینکه یکی از برنامه‌ها توجه به برگزاری هرچه بهتر رقابت و سلامت در انتخابات است، تصریح کرد: یکی از بحث‌های ما در جمهوری اسلامی انتخاب افرادی است که با عدم‌تمکن مالی پا به عرصه انتخابات بگذارند.

وی یادآور شد: برنامه‌های دواطلبان سه بار قابل پخش در این شبکه‌ها خواهد بود که در معرفی آنان اثرگذار است.

عزیززاده گرجی گفت: هر میزان مسؤولان در خدمت به مردم بکوشند همچنان فضا برای خدمت فراهم است؛ چراکه مردم همواره در عرصه‌های مختلف و میدان و صحنه حضور داشتند.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی این ۹ کانال‌های انتخاباتی گامی در راستای تحقق این راهبردها محسوب می‌شود، افزود: توفیق داشتیم بین جمعیت جوان رای اولی حضور داشته و شاهد علاقه این نسل در اجرای انتخابات باشیم.

رئیس ستاد انتخابات مازندران با اعلام اینکه بیش از ۳هزار و ۲۰۰ شعبه ثابت و سیار در سراسر استان خواهیم داشت، اظهار کرد: بیش از ۶۰ هزار نفر عوامل اجرایی داریم و ۳۰ معتمد در بخش‌ها و شهرها انتخاب شدند.

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس-دفتر معاونت سیاسی استانداری مازندران