ساماندهی بدهی انباشته دارو و تجهیزات پزشکی در سال‌های اخیر/مرگ‌و میر کودکان در بابل نصف شد
ساماندهی بدهی انباشته دارو و تجهیزات پزشکی در سال‌های اخیر/مرگ‌و میر کودکان در بابل نصف شد
در حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع به چندین اقدام صورت گرفته مثل ساماندهی بدهی انباشته دارو و تجهیزات پزشکی در سالیان اخیر ، فعال کردن بیش از ۷۰ هزار متر پروژه ای که پیشرفت اندکی داشتند و ساماندهی نیروی انسانی می توان اشاره کرد.

ندای تجن- دکتر علی شبستانی منفرد معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی بابل از قدیمی ترین دانشگاه استان مازندران است ، گفت : در سه حوزه درمان، بهداشت و توسعه مدیریت و منابع اقدامات مفیدی انجام شده است.

وی افزود : در حوزه درمان ، احداث و تأسیس اولین مرکز جامع کاشت حلزون برای درمان ناشنوایی کودکان در شمال کشور جزء اقدامات علوم پزشکی بابل بوده است.

شبستانی خاطرنشان کرد: ساخت مرکز جامع مدیریت نیز در دانشگاه علوم پزشکی بابل که به درمان بیماران دیالیزی کمک‌ می کند و بحث اورژانس های روانپزشکی از اقدامات ما بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بابل تصریح کرد : خرید تجهیزات پزشکی در حوزه های مختلف صورت گرفت و در حوزه بهداشت و درمان به راه اندازی ۱۴ پروژه اشاره کرد.

این مسئول بیان کرد : پویش ملی فشار خون و دیابت به عنوان بخشی از دانشگاه علوم پزشکی در کشور بر عهده داشته است و بحث کم کاری تیروئید در نوزادان برای ما بسیار مهم است.

وی اظهار کرد : در حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع به چندین اقدام صورت گرفته مثل ساماندهی بدهی انباشته دارو و تجهیزات پزشکی در سالیان اخیر ، فعال کردن بیش از ۷۰ هزار متر پروژه ای که پیشرفت اندکی داشتند و ساماندهی نیروی انسانی می توان اشاره کرد.

شبستانی گفت : دانشگاه علوم پزشکی بابل افتخار دارد که جامعه دانشگاهی علوم پزشکی کشور در راستای اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری ، رئیس محترم جمهور و وزارت کشور قدم های مناسبی را برای بهبود و سلامت مردم بردارد.

او ذکر کرد : ۵۸ مورد در کاشت حلزون اقدام کردند و کاهش ۲۱ مورد مرگ و میر کودکان به ۱۰ مورد را در یک سال اخیر داشتیم.