افتتاح و کلنگ زنی بیش از 1هزار پروژه در مازندران
افتتاح و کلنگ زنی بیش از 1هزار پروژه در مازندران
استاندار مازندران با بیان اینکه حدود یک‌هزار و ۳۱ پروژه افتتاحی را در استان داریم، گفت: این پروژه به مبلغ ۸ هزار و ۷۲ میلیارد تومان بوده که در ایام دهه فجر در ۲۲ شهرستان مازندران افتتاح خواهد شد.

به گزارش ندای تجن، سیدمحمود حسینی‌پور درباره پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی دهه فجر در استان با بیان اینکه در آستانه چهل و پنجمین سالگرد تولد انقلاب اسلامی هستیم که یکی از بزرگ‌ترین جشن‌های ملی ما محسوب می‌شود، اظهار کرد: به‌مناسبت ایام‌الله دهه فجر برنامه‌های متنوعی در استان مازندران داریم، از جمله در حوزه مباحث اقتصادی هم برنامه‌های متنوعی داریم.

استاندار مازندران با بیان اینکه حدود یک‌هزار و ۳۱ پروژه افتتاحی را در استان مازندران داریم، اضافه کرد: این پروژه به مبلغ ۸ هزار و ۷۲ میلیارد تومان بوده که در ایام دهه فجر در ۲۲ شهرستان مازندران افتتاح خواهد شد.

حسینی‌پور تصریح کرد: از سویی دیگر ۱۱۶ پروژه به مبلغ یک‌هزار و ۷۰۱ میلیارد تومان در دهه فجر کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین یک پروژه سرمایه‌گذاری نیز داریم که امیدواریم در همین ایام کلنگ‌زنی کنیم که ۴۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی است.

استاندار مازندران تصریح کرد: در مجموع این پروژه‌ها تعداد ۱۰ هزار و ۱۰۰ نفر اشتغال در این پروژه‌ها برای استان مازندران ایجاد خواهد شد که از برکات دهه مبارک فجر در استان مازندران است.

حسینی‌پور یادآور شد: تمام تلاش و کوشش مسؤولان به این است پروژه‌های نیمه‌تمام استان را به پایان برسانیم که جز دستورات رئیس‌جمهور است.

وی با بیان اینکه بیشترین آمار پروژه‌ها مربوط به ساری با ۲۰۲ پروژه و کمترین مربوط به نوشهر ۲۷ پروژه بوده است، گفت: بیشترین آمار افتتاح پروژه از لحاظ اعتباری مربوط به بابل با یک‌هزار و ۳۷۲ پروژه بوده است.

استاندار مازندران خاطر نشان کرد: بیشترین آمار کلنگ‌زنی مربوط به ساری با ۲۰ و کمترین پروژه مربوط به فریدونکنار و جویبار با یک پروژه بوده است.

وی تصریح کرد: طی دو سال اخیر شاهد پیشرفت پروژه‌های مهم استان از جمله تکمیل بیمارستان رازی قائمشهر، تکمیل ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر، تعریض و آسفالت مرزن‌آباد به دزدبن، افزایش سرعت اجرای پروژه زباله‌سوز ساری، پروژه بیمارستان نوین کودکان امیرکلا، تسریع در احداث پل مرتبط با سد گلورد بوده است.