علی سینا رویگریان امروز به خاک سپرده شد
علی سینا رویگریان امروز به خاک سپرده شد
مراسم تشییع این پیشکسوت حوزه رسانه مازندران فردا سه‌شنبه ساعت 14 عصر برگزار می‌شود و پیکرش در آرامگاه ملامجدالدین ساری به خاک سپرده خواهد شد.

به گزارش ندای تجن به نقل از خبرنگار ایرنا، “علی‌سینا رویگریان” روزنامه‌نگار، ویراستار، دبیر و پیشکسوت حوزه خبر و رسانه مازندران که بیش از پنج دهه پیشینه فعالیت در این عرصه فرهنگی داشت، شامگاه دوشنبه در بیمارستان شفای ساری چشم از جهان فروبست.

رویگریان از نخستین دانش‌آموختگان علوم ارتباطات در مازندران بود که در کارنامه فعالیت بیش از پنج دهه‌ای او همکاری با تعداد زیادی از نشریات اعم از ماهنامه، فصلنامه، دوهفته‌نامه، هفته‌نامه و روزنامه دیده می‌شود.

او دانش‌آموخته مقطع کارشناسی رشته مطبوعات و رادیو و تلویزیون از دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران بود و سال ۱۳۵۶ نیز بورسیه یونسکو برای دوره تخصصی و کسب دیپلم تکنولوژی سمعی و بصری مرکز عالی آموزشی سازمان بین‌المللی کار در تورینو ایتالیا شد.

همکاری با نشریاتی همچون روزنامه “صبح امروز”، روزنامه “بشیر مازندران”، هفته‌نامه “قارن”، هفته‌نامه “هراز”، هفته‌نامه “پیک شمال”، دوهفته‌نامه “سرخرود”، ماهنامه “ارمون”، هفته‌نامه “تمشک”، روزنامه “خبر شمال” و هفته‌نامه “حس هفتم” و همچنین داوری در چند جشنواره رسانه‌ای نیز بخشی از فعالیت‌های سال‌های اخیر زنده‌یاد رویگریان است.

وی با وجود سابقه و سن بالا، همچنان به طور مستمر در عرصه رسانه چه به عنوان مشاور و دبیر و سردبیر و چه در جایگاه نویسنده انواع محتوای رسانه‌ای از جمله گزارش، یادداشت و تحلیل حضوری فعال داشت.

مراسم تشییع این پیشکسوت حوزه رسانه مازندران امروز عصر در آرامگاه ملامجدالدین ساری برگزار شد.