نمایشگاه نور و هنر در حال برگزاری است
نمایشگاه نور و هنر در حال برگزاری است
دراین نمایشگاه ۳۶ اثر از ۲۰ بانوی هنرمند مازندرانی در قالب های نقاشی، تصویرگری گرافیک، نگارگری،تذهیب،نقاشی سیاه قلم و رنگ روغن و .... به نمایش عموم درآمده است.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان مازندران ، به مناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین طلیعه فجر پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، نمایشگاه آثار تجسمی با عنوان « نور و هنر » ، جمعی از مدرسان هنرستان دخترانه سوره ساری و جمعی از بانوان هنرمند واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری مازندران ،با حضور مهدی معصومی رئیس حوزه هنری مازندران و جمعی از اساتید و هنرمندان صاحب نام استان مازندران ،در گالری سوره حوزه هنری استان مازندران(ساری) افتتاح شد.


گفتنی است ، دراین نمایشگاه ۳۶ اثر از ۲۰ بانوی هنرمند مازندرانی در قالب های نقاشی، تصویرگری گرافیک، نگارگری،تذهیب،نقاشی سیاه قلم و رنگ روغن و …. به نمایش عموم درآمده است.

این نمایشگاه که از تاریخ 16بهمن ماه سال جاری افتتاح شده است تا روز 24بهمن ماه ادامه دارد و علاقه مندان می توانند از ساعت ۹ الی ۱۳( بجز ایام تعطیل) در گالری سوره حوزه هنری استان مازندران واقع در بلوار دانشجو شهرستان ساری از این نمایشگاه بازدید کنند.