بیش از 151 هزار میلیارد تسهیلات در بخش‌های مختلف در دولت سیزدهم پرداخت شد/یکی از وظایف بانک سپه نگاه به افراد کم درآمد است
بیش از 151 هزار میلیارد تسهیلات در بخش‌های مختلف در دولت سیزدهم پرداخت شد/یکی از وظایف بانک سپه نگاه به افراد کم درآمد است
بیش از 151 هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداختی در بخش های اقتصادی ،صنعت ، معدن ، کشاورزی ،بازرگانی و خدمات در دولت سیزدهم در بانک سپه مازندران پرداخت شد.

ندای تجن- دلاور نقدی مدیر امور شعب بانک سپه مازندران با بیان اینکه بانک سپه با نقش آفرینی در پیشرفت و توسعه بخش های مختلف اقتصادی در حوزه تولید محصولات استراتژیک به عنوان بزرگترین بانک توسعه ای کشور محسوب می شود ، گفت : این بانک در کنار پشتیبانی از فعالان عرصه اقتصاد و تولید با مشارکت و نقش آفرینی مستقیم در حوزه محصولات استراتژیک مثل فولاد و سیمان در بخش های پیشران اقتصادی کمک شایانی به رشد اقتصادی استان کند.

وی افزود : بانک سپه با حضور شرکت های سرمایه گذاری وابسته به بانک سپه در زنجیره تکمیل و تامین تولید فولاد در مازندران و ورود به عرصه های سرمایه گذاری از جمله تولید پنل های خورشیدی توانسته نقش بی بدیلی در توسعه اقتصادی مازندران داشته باشد.

یکی از وظایف بانک نگاه به افراد کم درآمد و کم برخوردار است

نقدی خاطرنشان کرد: بانک سپه با حمایت و صیانت از بخش های مختلف اقتصادی یکی از وظایف آن نگاه به افراد کم درآمد و کم برخوردار مازندران است.

وی یکی از موضوعات مهم بانک سپه را بحث آرد و نان دانست و تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱ بنا به سیاست کلان دولت بحث طرح هوشمند سازی آرد و نان در کشور شکل گرفت و بخش عمده این موضوع به بانک سپه محول شد.

مدیر امور شعب بانک سپه مازندران اعلام کرد: از تعداد ۴ هزار و ۶۲۸ واحد خبازی در مازندران ، ۴ هزار و ۵۷۸ دستگاه کارت خوان هوشمند سیار متعلق به بانک سپه تحویل واحد های نانوایی مازندران شد‌‌.

این مسئول گفت : ۲۷ هزار میلیارد تومان صرفه جویی اقتصادی داشتیم و ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تن از قاچاق آرد جلوگیری شده است.

پرداخت بیش از 151هزار میلیارد ریال تسهیلات

وی افزود: تسهیلات پرداختی در بخش های اقتصادی ،صنعت ، معدن ، کشاورزی ،بازرگانی و خدمات در دولت سیزدهم بالغ بر ۱۵۱ هزار میلیارد به تعداد ۹۴ هزار و ۴۵۰ فقره در بانک سپه مازندران پرداخت شد.

دلاور نقدی بیان کرد : در دولت سیزدهم تعداد ۸ هزار و ۷۵۸ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به مبلغ ۱۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال پرداخت شد.

وی اظهار کرد: ۶ هزار و ۱۵۵ فقره معادل ۲ هزار و ۲۴۸ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری پرداخت شده است‌‌.

بیش از 3هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی پرداخت شد

نقدی یادآور شد : در حوزه ساخت یا خرید مسکن آزادگان، جانبازان و خانواده معظم شهدا در طی سه سال گذشته بالغ بر ۶۹۷ فقره معادل هزار و ۶۰۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد در شعب منطقه مازندران پرداخت شد.

مدیر امور شعب بانک سپه مازندران تاکید کرد: در حوزه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در طی سه سال گذشته تعداد هزار و ۳۳۰ فقره معادل هزار و ۹۱۳ هزار میلیارد تسهیلات قرض‌الحسنه در شعب بانک سپه منطقه مازندران پرداخت شد.

این مسئول بیان کرد: میزان بیکاری در مازندران در کل کشور کاهش یافت و در حوزه اشتغالزایی بالغ بر ۳ هزار و ۶۴۶ فقره معادل ۳ هزار و ۸۸۱ هزار میلیارد تسهیلات پرداخت شد.

وی افزود: در دوسال اخیر تسهیلات کل پرداختی در بخش های مختلف اقتصادی بالغ بر ۳۹۸ هزار میلیارد ریال بوده است و ۹۵ درصد از بودجه ابلاغی در منطقه مازندران محقق و بالغ بر هزار و ۸۱۵ فقره معادل هزار و ۸۷۰ هزار میلیارد در حوزه اشتغالزایی کمیته امداد پرداخت شد.

دلاور نقدی تصریح کرد : ۹۸ درصد از اهداف در مازندران محقق و ۴۵۴ فقره معادل ۳۷۴ هزار میلیارد تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت شد.

  • منبع خبر : دریافتی