پل “فجر” بعد از گذشت ده سال در ایام الله دهه فجر به بهره برداری رسید
 پل “فجر” بعد از گذشت ده سال در ایام الله دهه فجر به بهره برداری رسید
در ایام الله دهه فجر در بخش رودپی شمالی ۱۹ پروژه( ۱۷ پروژه افتتاحی و ۲ پروژه کلنگ زنی) با اعتبار ۱۰۴ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، محمدعلی نوبخت در این آیین افتتاح ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰۰شهید شهرستان ساری و تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: دولت خدمتگزار و مردمی سیزدهم، میدانِ قول صادقانه، عمل مجاهدانه و اجرای بی منت تعهدات است و در این مسیر در جهت تحقق عینی شعار ایران قوی گام برمی‌دارد.

مقام عالی دولت در مرکز مازندران با بیان اینکه توجه به اصل وحدت و تزریق امید به جامعه، شاخص اساسی پیشرفت همه جانبه و توسعه در شهرستان ساری است گفت: این پروژه بعد از گذشت ده سال و با اعتبار بیش از ۸۰ میلیاردتومان در ایام الله دهه فجر به بهره برداری رسید.

وی ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های استاندار محترم مازندران در جهت توسعه و بالندگی مرکز استان افزود: انقلاب اسلامی ایران پیام ایستادگی، عدالت طلبی و مردم دوستی را عینیت بخشید و آوای عشق، صلح و ایمان را به جهانیان صادر کرده است.

فرماندار شهرستان ساری با اشاره به اینکه برای ایجاد انگیزه، امید، نشاط اجتماعی نیازمند مدیران مسئله شناس، دیندار، متخصص و مخلص در طریق خدمت صادقانه به مردم هستیم افزود: شان تمامی مسئولین در حوزه های تقنینی، اجرایی و قضایی خدمت بی منت و تلاش شبانه روزی در جهت رفاه مردم است.

 وی در پایان با اشاره به اینکه در ایام الله دهه فجر در بخش رودپی شمالی ۱۹ پروژه( ۱۷ پروژه افتتاحی و ۲ پروژه کلنگ زنی) با اعتبار ۱۰۴ میلیارد تومان به بهره برداری رسید افزود: باید با تاسی و الگو برداری از منش و روش شهدا و امام شهدا(ره) و اطاعت بی چون و چرا از مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای(حفظه الله تعالی) در مسیر رشد و تعالی جامعه اسلامی حرکت کنیم.