نخبه مهارتی مازندران مدال طلای مسابقات ملی رشته تاسیسات الکتریکی را به دست آورد
نخبه مهارتی مازندران مدال طلای مسابقات ملی رشته تاسیسات الکتریکی را به دست آورد
پریسا گوران دبیر مسابقات ملی مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران از کسب مدال طلا کارن قربانی نخبه مهارتی مازندران در بیست و یکمین دوره از مسابقات ملی مهارت رشته تاسیسات الکتریکی به میزبانی خراسان شمالی خبر داد.


به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران ، پریسا گوران دبیر مسابقات ملی مهارت این اداره کل گفت: فراهم نمودن فرصت مناسب جهت رقابت سالم بین جوانان کشور از جمله اهداف برگزاری مسابقات ملی مهارت ازسوی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور بوده و برگزيدگان کشوری مسابقات ملی مهارت علاوه بر دريافت جايزه ، مدال و لوح يادبود و شرکت درمسابقات جهانی ، با احرازعضويت در بنياد نخبگان كشور، از امتيازات خاص نخبگان نيز برخوردار مي شوند .
وی افزود: در آیین اختتامیه بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته تاسیسات الکتریکی که به میزبانی استان خراسان شمالی و شهرستان جاجرم برگزار شد، بیان داشت: کارن قربانی کارآموز مهارت آموخته اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران از مرکز آموزش فنی و حرفه ای 22 بهمن ساری موفق به کسب مدال طلا کشوری شد.


وی اظهارداشت: آیین اختتامیه بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته تاسیسات الکتریکی به میزبانی استان خراسان شمالی و شهرستان جاجرم با حضور مسئولین کشوری ، استانی و شهرستانی برگزار و نفرات برتر در رشته تاسیسات الکتریکی معرفی شدند.
دبیر مسابقات ملی مهارت این اداره کل گفت: تعداد 19 نفر از نخبگان مهارتی کشور در رشته تأسیسات الکتریکی با برتری در مرحله شهرستانی و استانی به این مرحله از مسابقات راه یافتند که 15 نفر از آنان طی روزهای سه شنبه 24 وچهارشنبه 25 بهمن ماه جاری در قالب تیم‌های تک نفره به میزبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی در محل مجتمع آلومینای جاجرم با هم به رقابت پرداختند.
وی ادامه داد: پس از ارزیابی از سوی هیات داوران؛ کارن قربانی نخبه مهارتی از اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مازندران بعنوان نفر اول در این دوره از مسابقات مدال طلا را بر گردن خود آویخت، همچنین نفربرتر به مسابقات جهانی در کشور فرانسه شهر لیون، اعزام خواهد شد.


گفتنی است: حامد قنبری مربی برق اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران از مرکز آموزش فنی و حرفه ای 22 بهمن ساری بعنوان مدیر رشته تاسیسات الکتریکی در این دوره از مسابقات حضور داشتند.
گوران دبیرمسابقات این اداره کل خاطر نشان کرد: علی محمدی مربی افتخاری مرکز آموزش فنی و حرفه ای 22 بهمن ساری و از مدال آوران سابق این رشته جهت آماده سازی و آموزش های لازم به این نخبه مهارتی همکاری ویژه ای با این مرکز داشت.

به گزارش ندای تجن-متین امیرپناه‌فر دانشجوی ورودی سال ۱۴۰۲ رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه بوعلی‌سینا نیز توانست مقام دوم را کسب کند.