نظر معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس کشور درباره پرونده کوروش کمپانی
نظر معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس کشور درباره پرونده کوروش کمپانی
معاون فرهنگی و اجتماعی و سخنگوی فرماندهی انتظامی کشور سردار "سعید منتظرالمهدی" در گفتگو با خبرنگاران در نمایشگاه مطبوعات در خصوص پرونده "کوروش کمپانی" اظهار داشت: پلیس تا قبل از این دو بار این شرکت را پلمب کرده بود یکی به دلیل کشف حجاب کارکنان و دیگری به دلیل عدم داشتن مجوزهای لازم.

ندای تجن- سخنگوی پلیس تصریح کرد: در حین فعالیت کوروش کمپانی، این شرکت به دلیل عدم رعایت موازین اسلامی پلمب شد که در ادامه با درخواست مکرر مشتریان و مردم که سرمایه خود را در اختیار این شرکت قرار داده بودند این شرکت رفع پلمب گردید اما در ادامه ماموران پلیس پی بردند که این شرکت مجوزهای لازم را برای انجام کسب و کار ندارد که دوباره این شرکت پلمب شد.

سردار منتظرالمهدی تصریح کرد در ادامه دوباره با دستور مقام قضائی بدنبال درخواست‌های مردمی که نگران پول خود و انجام تعهد شرکت بودند این شرکت رفع پلمب گردید صرفا برای تعهد به تعهدات و البته از انجام هرگونه ثبت درخواست جدید از مشتریان منع شد.

سخنگوی پلیس در پاسخ به دیگر پرسش در این خصوص که آیا در این زمان مدیرعامل این شرکت در محل حضور داشته یا خیر گفت: آن موقع نیز این فرد حضور نداشت و فرد دیگری به نمایندگی شرکت را اداره می کرد.

وی در خصوص تردد مدیر این شرکت از فرودگاه‌های بین المللی گفت: این فرد از هیچ فرودگاه و مرز هوایی کشور تردد نداشته و آخرین بار در سال ۹۲ یکبار  خروج  به کشور ترکیه داشته که چندروز بعد وارد کشور گردید و گذرنامه وی ابتدا در سال ۹۲ که سن وی زیر ۱۸سال بوده با رضایت پدر صادر و در سال ۹۷ گذرنامه وی منقضی شده است.

سردار منتظرالمهدی در خصوص دستگیری و اعلان قرمز این فرد گفت برای ثبت و درخواست اعلان قرمز باید ابتدا شکایت ثبت شده باشد و براساس شکایت دستگاه قضائی حکم جلب صادر  که بتوان برای دستگیری این فرد از طریق پلیس بین الملل اقدام کرد که طبیعتا در ادامه به دنبال ثبت شکایت مالباختگان و پیگیری مقام قضائی می توان برای این فرد اعلان قرمز صادر و پیگیری های لازم را  انجام داد.