افتخارآفرینی هنرمند عکاس مازندران در جشنواره هنرهای تجسمی فجر
افتخارآفرینی هنرمند عکاس مازندران در جشنواره هنرهای تجسمی فجر
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: یکی از هنرمندان عکاس استان توانست در جشنواره ملی هنرهای تجسمی فجر، به عنوان برگزیده بخش عکس تقدیر شود.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، احسان آهنگر اظهار داشت: شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر کشور با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر روز سوم اسفندماه در تالار وحدت تهران برگزار شد.  

وی با اشاره به ماهیت فرهنگی انقلاب اسلامی، برگزاری نمایشگاه‌ها و رویدادهای مهم فرهنگی هنری به مناسبت دهه فجر ازجمله جشنواره تئاتر، فیلم، رسانه، مد و لباس و هنرهای تجسمی را به همین دلیل عنوان کرد که همگام با سایر استان‌های کشور در مازندران نیز به اجرا درآمد و برگزیدگان سطح ملی نیز در تهران تجلیل شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اعلام کرد: در شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، محمد رضایی هنرمند مازندرانی(ساروی) در بخش آزاد – رشته عکس توانست به عنوان “برگزیده” دست یابد و تندیس زیبای طوبی زرین را از آن خود کند.

احسان آهنگر این افتخار آفرینی را به هنرمند محمد رضایی تبریک گفت و برای او و دیگر هنرمندان استان مازندران توفیقات بیشتر را خواستار شد.