ایده های برتر پنجمین رویداد استارت آپ کوک صنعت مازندران معرفی شدند
ایده های برتر پنجمین رویداد استارت آپ کوک صنعت مازندران معرفی شدند
امینی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت: پنجمین رویداد استارت آپ کوک صنعت استان با معرفی ایده های برتر به کار خود خاتمه داد.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، یاسر امینی اظهار داشت: ارتباط فیمابین تولید و صنعت با مجموعه های علمی و دانشگاهی باعث تقویت و شکوفایی اقتصاد می گردد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران با اعلام اینکه توانایی فوق العاده علمی و ظرفیت مناسب دانشگاه ها فرصت بسیار خوبی برای بهره مندی مجموعه های تولید و صنعت خواهد بود تصریح کرد: حوزه های صنعت و دانشگاه بایستی از این توانمندی موجود به درستی استفاده نمایند تا موجبات ارتقاء و گسترش فعالیت ها فراهم گردد.

امینی افزود: پنجمین رویداد استارت آپ کوک با نگرش به مطابقت دانش پژوهان با وضعیت حوزه کار و تولید و  خلق کسب و کارهای دانش محور و نهادینه شدن کار بر پایه دانش روز و ارائه طرحها و نوآوریها برگزار شده است.

وی ادامه داد: پنجمین رویداد استارت آپ کوک صنعت با تعداد 125 شرکت کننده و ارائه 61 ایده شروع شد که پس از بررسی طرح ها و انتخاب 11 ایده در گروههای 10 تا 15 نفره، رقابت ها انجام گرفت و در طی مدت سه روز و با هدایت 12 مربی و تسهیل گر، ایده پردازان به معرفی طرحهای خود پرداخته که پس از پایان این مدت،  گروههای منتخب معرفی شدند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران بیان داشت: در خاتمه این رویداد و انجام داوری، گروههای ایده اکو برند، IAQ و گرین فود بعنوان گروههای برتر، حائز رتبه های اول تا سوم گردیدند.