نمایشگاه فروش بهاره در مرکز مازندران در حال برگزاری است
نمایشگاه فروش بهاره در مرکز مازندران در حال برگزاری است
عرضه مستقیم کالاهای اساسی و تنظیم بازار تحت عنوان نمایشگاه بهاره در حال برگزاری است.

ندای تجن- به گزارش مازنداصناف،سیدمحمد سیدی در گفتگو با خبرنگار ما از برگزاری نمایشگاه بهاره از تاریخ ۲۰ تا ۲۷ اسفند در سایت نمایشگاهی نیاوران شهرستان ساری خبر داد.

وی افزود: در این نمایشگاه‌ عرضه مستقیم کالاهای اساسی و تنظیم بازار تحت عنوان نمایشگاه بهاره در حال برگزاری است.

سرپرست اداره صمت شهرستان ساری، خاطرنشان کرد: کالاهای اساسی ایام پایانی سال و ماه مبارک رمضان اعم از مواد شوینده، پوشاک، کیف، کفش، آجیل، میوه، مواد غذایی، شیرینی و لبنیات، عرضه خواهد شد.

این مسئول، ادامه داد: در حوزه نظارت و بازرسی نیز اقدامات ویژه‌ای برای جلوگیری از گران‌فروشی و نظارت بر فروش فوق‌العاده در دستور کار است.

سیدی عنوان کرد: غرفه‌های ویژه عرضه کالاهای اساسی تنظیم بازاری نظیر شکر، سیب، پرتقال، مرغ و گوشت نیز در نمایشگاه‌های بهاره در نظر گرفته شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: با توجه به در پیش بودن ماه مبارک رمضان و تقارن آن با ایام نوروز و لزوم رعایت شئونات و حدود این ماه عزیز توسط اصناف و بازاریان ، نشست‌های مختلفی برگزار شد.

رئیس اداره صمت شهرستان ساری با اشاره به آغاز تشدید نظارت‌ها بر بازار کالاهای اساسی، گفت: در بازدید مشترک صورت گرفته در راستای نظارت بر اقلام پرمصرف ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، بازرسان این حدود ۳۶۰ کیلو آجیل و خشکبار به ظن قاچاق کشف شد که ارزش ریالی کالاهای مکشوفه نیز یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال بوده است.

رئیس اتاق اصناف ساری نیز در گفتگو با خبرنگار ما از برگزاری نمایشگاه بهاره در مرکز مازندران خبر داد و خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه که با هدف تنظیم بازار ایام پایانی سال و تامین کالاهای مورد نیاز ماه رمضان در دستور کار اتاق اصناف قرار دارد، کالاهایی نظیر پوشاک، کیف، کفش، شیرینی، آجیل و سایر اقلام مایحتاج ضروری این ایام، عرضه خواهد شد.

تورج ایمانی عنوان کرد: ساعت بازدید از نمایشگاه فروش بهاره ساری از ساعت ۱۷ الی ۲۲ خواهد بود.