مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید دانشکده فنی‌وحرفه‌ای دختران قدسیه ساری برگزار شد
مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید دانشکده فنی‌وحرفه‌ای دختران قدسیه ساری برگزار شد
صبح روز چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ مراسم تکریم سرکار خانم دکتر خادملو و معارفه سرکار خانم دکتر ماندگارزاد در دانشکده فنی و حرفه ای دختران قدسیه ساری برگزار شد.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی، دکتر حسن سلمانی تیله نویی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مازندران، در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات ریاست قبلی و نیز تبریک انتصاب سرپرست جدید دانشکده قدسیه، همدلی را از عوامل موفقیت در مدیریت دانشگاه دانست و بیان داشت: مسئولیت پذیری کار سختی است مخصوصاً اگر مسئولیت پذیر باشید. کسی که مسئولیتی را می‌پذیرد در واقع تعهدی است بین خود و خدایش و زمانی که این مدت به پایان می‌رسد باید ببیند که چه ردپایی از خود به جای گذاشته است.

وی یکسان بودن حرف با عمل را از ویژگی‌های مسئولین دانشگاه دانست و افزود: خدمت به دانشجویان در دانشگاه فنی و حرفه‌ای افتخار بزرگی برای مسئولین دانشگاه می‌باشد. باید حرفمان با عملمان یکی باشد و در کارها با تعهد عمل نماییم.

این مقام مسئول در پایان گفت: اتفاق‌های خوب برای دانشگاه رخ نخواهد داد مگر اینکه همدل باشیم. این دولت و نیز مدیران فعلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور نیتشان تقسیم عادلانه منابع می‌باشد که بسیار قابل تقدیر است.

دکتر سکینه ماندگارزاد، سرپرست جدید دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران قدسیه ساری، در این مراسم بیان داشت: از جناب دکتر خسرویان رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور و جناب دکتر سلمانی رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان متشکرم که بنده را برای این مسئولیت قابل دانستند و انشاءالله بتوانیم با حمایت و رهنمودهای ارزشمند جناب دکتر و تیم بسیار موفق همراهشان در این مسیر، سربلند باشیم و بتوانیم در راستای اهداف دانشگاه برای دانشجویان عزیزمان گام موثری برداریم.

وی با تاکید بر تعامل در ایجاد مسیر هموار برای بروندادهای خوب دانشگاه گفت: با استفاده از خرد جمعی در کارها از افراد متخصص مشورت خواهیم گرفت و در نهایت در راستای قانون، انجام خدمت خواهیم کرد. سعی می‌کنم در این فرصت، محیط آرامی را برای دانشجویان و همکاران فراهم کنم. دانشکده خانه دوم همه ما می باشد و ما باید با میل و علاقه در اینجا حضور پیدا کنیم تا بتوانیم موثر باشیم.

دکتر مهرانگیز خادملو رئیس سابق دانشکده دختران قدسیه ساری در این مراسم با تشکر از همکاران دانشکده و طلب حلالیت بیان داشت: بسیاری از تصمیم‌های اخذ شده در اجرای کارهای دانشکده، مدیریتی بوده تا مجموعه دانشکده به درستی اداره شود.

وی افزود: هر جایی که نیاز باشد از کمک دریغ نمی‌کنیم، چون دانشکده قدسیه ساری افق درخشانی دارد؛ به شرطی که فرصت‌های پیش رو برایش بسته نشود.

لازم به ذکر است در این مراسم معاونین دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مازندران، هیئت رئیسه استان، رؤسای دانشکده ‌های کشاورزی ساری و پسران بابل و شماره ۲ ساری و پسران بهشهر، اعضای هیئت علمی و اساتید و کارکنان دانشکده قدسیه ساری حضور داشتند. حضور بر مزار شهدای گمنام و تجدید عهد با شهدا به مناسبت ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهدا و نیز تجلیل از ۳ همکار بازنشسته دانشکده قدسیه ساری از دیگر برنامه های این مراسم بود.

دکتر سکینه ماندگارزاد عضو هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مازندران، عضو کمیته برنامه‌ریزی درسی رشته صنایع شیمیایی دانشگاه فنی و حرفه‌ای و دانشجوی نخبه دکترا و ارشد بوده اند و تجربه مدیریت در آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای شاهرود و سمنان را در کارنامه خود دارند.