توقيف خودروي 50 ميلياردي قاچاق در ساري/آزادسازي 180ميليارد ريالي اراضي کشاورزي در چالوس
توقيف خودروي 50 ميلياردي قاچاق در ساري/آزادسازي 180ميليارد ريالي اراضي کشاورزي در چالوس
پایگاه خبری پلیس گزارشاتی از اقدامات فرماندهی انتظامی استان ارائه داد.

ندای تجن-فرمانده انتظامي استان از کشف يك خودروي قاچاق به ارزش 50 ميليارد ريال در شهرساري توسط ماموران پليس امنيت اقتصادي خبر داد.

سردار” حسن مفخمي شهرستاني ” در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار خبرگزاري پليس، در تشريح جزييات اين خبر اظهار داشت :  ماموران پليس امنيت اقتصادي مازندران در پي دريافت خبري مبني بر تردد يك خودروي نيسان سافاري قاچاق در سطح شهر ساري، بررسي موضوع را با شناسايي خودرو و مالک آن در دستور كار خود قرار  دادند.

وي با اشاره به شناسايي خودروي نيسان سافاري قاچاق پس از انجام اقدامات اطلاعاتي توسط ماموران، افزود: ماموران پليس امنيت اقتصادي پس از هماهنگي  قضايي،خودروي نيسان سافاري قاچاق را هنگام تردد در سطح شهر توقيف و به پارکينگ انتقال دادند.

فرمانده انتظامي استان مازندران از دستگيري يک قاچاقچي و جاعل مدارک خودرو نيز در اين اقدام خبر داد و اذعان داشت : کارشناسان ارزش خودروي قاچاق توقيفي را بالغ بر 50ميليارد ريال برآورد کردند.

سردار مفخمي در پايان از همکاري مردم عزيز مازندران با ماموران پليس در اين ماموريت تشکر کرد و گفت :شماره 110 بهترين و مناسب ترين پل ارتباطي بين مردم و پلس است که الحمدالله شهروندان مازندراني از اين پل براي برقراري امنيت بنحو احسن استفاده مي کنند،و اين جاي تشکر دارد.

توقيف موتورسيکلت تريل ميلياردي در ساري

رئيس پليس امنيت اقتصادي استان از کشف يک دستگاه موتورسيکلت تريل قاچاق، به ارزش500ميليون ريال خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ “محمد محمد پور” با اعلام اين خبر اظهار داشت: در پي دريافت خبري مبني بر تردد يک دستگاه موتورسيکلت تريل 250 سي سي  قاچاق در شهر  ساري بررسي موضوع در دستور کار ماموران پليس اقتصادي قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پس از انجام تحقيقات ومحل نگهداري موتورسيکلت قاچاق را شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي آن را کشف و ضبط و مالک  آن را دستگير کردند.

سرهنگ ” محمد پور” اظهار داشت: ارزش موتور سيکلت قاچاق کشف شده توسط کارشناسان بيش از 500ميليون ريال برآورد شده است.

سرهنگ محمد پور  در خاتمه ازشهروندان خواست: هرگونه اخبارمربوط به قاچاق کالا را به مرکز فوريت هاي پليسي 110 گزارش کنند.

سارق سيم برق با 13 فقره سرقت در محمودآباد به دام افتاد

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از دستگيري سارق حرفه اي سيم و کابل برق با 13 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ محمود حسين زاده با اعلام اين خبر، گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت هاي متعدد سيم کابل برق در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامي قرار گرفت.

وي در ادامه با بيان اينکه ماموران انتظامي پاسگاه “اهلمرستاق” موفق شدند، يکي از سارقان را درحين سرقت دستگير کنند، افزود: در استعلام هاي صورت گرفته مشخص شد، متهم از سارقان حرفه اي و سابقه دار است.

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد با اشاره به توقيف خودروي سارق به همراه آلات و ادوات جرم، تصريح کرد: اين سارق حرفه اي در بازجويي هاي به عمل آمده به 13 فقره سرقت سيم و کابل برق اعتراف کرد.

سرهنگ حسين زاده با بيان اينکه متهم پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني، تحويل مرجع قضائي شد، افزود: تعامل بين مردم و پليس موجب بوجود آمدن امنيت پايدار خواهد شد.

وي در خاتمه از شهروندان خواست: هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله از طريق مرکز فوريت هاي پليس 110 اطلاع داده تا نسبت به شناسايي و دستگيري آنان در اسرع اقدام شود .

آزادسازي 180ميليارد ريالي اراضي کشاورزي در چالوس

رئيس پليس امنيت اقتصادي استان از تغيير کاربري 13 هزار متر مربع از زمين هاي زراعي در يکي از منطقه مرزن آباد شهرستان چالوس به ارزش 180 ميليارد ريال خبرداد

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ “محمد محمدپور” در تشريح جزئيات اين خبر، اظهار داشت: در پي تغيير کاربري غير قانوني، تخريب بستر رودخانه و تصرف 13 هزار متر مربع از اراضي ملي و منابع طبيعي (جنگلي) در منطقه مرزن آباد شهرستان چالوس، موضوع در دستور کار پليس امنيت اقتصادي آن شهرستان قرار گرفت

رئيس پليس امنيت اقتصادي مازندران، تصريح کرد: با هماهنگي قضائي و با همکاري کارشناسان اداره منابع طبيعي، تمام ديوار کشي ها و بناهاي ايجاد شده در زمين مذکور تخريب شد و در زمين فوق در اختيار بخش منابع طبيعي قرار گرفت .

سرهنگ محمدپور، خاطر نشان کرد: مالک زمين که پس از تفکيک غير قانوني اين زمين ها اقدام به ديوار کشي و ساخت و سازهاي غير مجاز در آن کرده بود ، پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.

سرهنگ محمدپور ارزش زمين هاي رهاسازي شده در اين عمليات را بالغ بر 180 ميليارد ريال عنوان کرد و با اشاره به مبارزه جدي  پليس با جرايم اقتصادي از مردم خواست  در صورت مشاهده هرگونه زمين خواري، تصرف اراضي ملي و يا کشاورزي  موضوع را از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.