بیست‌و‌چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت مازندران گشایش می یابد
بیست‌و‌چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت مازندران گشایش می یابد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: بیست‌و‌چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت مازندران ۱۸ تا ۲۱ فروردین‌ماه در ساری برپا می‌شود.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، احسان آهنگر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران از برپایی نمایشگاه قرآن و عترت در دهه پایانی ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار کرد: به همت گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بیست‌و‌چهارمین نمایشگاه قرآن و عترت مازندران در ساری گشایش می یابد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ نورانی قرآن و عترت و معرفی دستاوردهای قرآنی این اداره کل از روز شنبه ۱۸فروردین‌ماه جاری مصادف با ۲۶ماه رمضان در مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی مازندران برپاخواهد شد، افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این نمایشگاه تا ۲۱ فروردین‌ماه جاری دائر خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکه تازه‌های نشر قرآن و عترت در این نمایشگاه در معرض دید عموم علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت، یادآورشد: محصولات قرآنی، فرهنگی، نماز و … نیز در نمایشگاه قرآن و عترت مازندران عرضه می شود.

وی از جانمایی غرفه‌هایی جهت ارائه گزارش عملکرد و اقدامات قرآنی دستگاه‌های اجرایی استان در این نمایشگاه خبر داد و اضافه کرد: غرفه‌های کودک و نوجوان نیز با هدف انس نسل نو با قرآن معجزه رسول خدا حضرت محمد مصطفی (ص) برپا خواهد شد.

آهنگر با بیان اینکه روزانه جشن رمضان و محافل انس با قرآن با حضور قاریان ملی و بین المللی دراین نمایشگاه برپا می شود، گفت: اکران فیلم و کتابت وحی نیز برای این نمایشگاه تدارک دیده شده است.

وی از رونمایی از آثار فاخر فرهنگی هنری در نمایشگاه قرآن مازندران خبر داد و یادآورشد: علاقه‌مندان می‌توانند در نوبت صبح از ساعت ۹ تا ۱۳ و نوبت عصر از ساعت ۱۵ تا ۱۹ برای بازدید از نمایشگاه قرآن و عترت حضور بهم رسانند.