“عباس پوریانی” به سمت رئیس کل دادگستری مازندران منصوب شد
“عباس پوریانی” به سمت رئیس کل دادگستری مازندران منصوب شد
با حضور دادستان کل کشور، "عباس پوریانی" به سمت رئیس کل دادگستری استان مازندران منصوب و از خدمات حجت الاسلام والمسلمین "محمدصادق اکبری" قدردانی شد.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران، عباس پوریانی در آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری مازندران اظهار کرد: همه ما مدیون خون شهدای گرانقدر هستیم و احترام و اعتبار امروز کشور، مرهون رشادت های شهدا، جانبازان و ایثارگران است.
رئیس کل دادگستری مازندران بر لزوم حفظ کرامت انسانی و حُسن خلق در برخورد با مراجعان تاکید کرد و افزود: اخلاق خوش در خدمت به مردم باید سرلوحه اقدامات کارکنان دادگستری مازندران قرار گیرد.
پوریانی خاطرنشان کرد: ان شاء الله با همدلی، همفکری و تفاهم در راستای حل مشکلات موجود در مازندران، امکانات و منابع خدادادی استان به عنوان یک امانت ارزشمند به نسل های بعدی منتقل شود.
رئیس کل دادگستری مازندران در بخش دیگری از سخنان خود، از قضاوت به عنوان امری خطیر و حساس یاد کرد و افزود: دستگاه قضایی استان همراه با دستگاه های امنیتی، انتظامی و دستگاه های اجرایی مازندران در راستای خدمت رسانی مطلوب به مردم تلاش خواهد کرد.
پوریانی با اشاره به تاکیدات مقام مقام رهبری در راستای حمایت از تولید و اشتغال، اظهار کرد: دستگاه قضایی استان ضمن حمایت از سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در استان، بر بحث امنیت سرمایه گذاری نیز تاکید ویژه ای خواهد داشت.
وی همچنین برخورد دستگاه قضایی استان مازندران با مخلان نظم و امنیت را قاطع عنوان کرد و افزود: دستگاه قضایی استان با افرادی که نسبت به تخریب محیط زیست و منابع طبیعی اقدام کنند، برخورد جدی و قانونی خواهد داشت.
پوریانی در ادامه برگزاری دیدار چهره به چهره و بدون واسطه با مردم، بازدید میدانی از حوزه های قضایی استان و بررسی روند رسیدگی به پرونده ها با هدف جلوگیری از اطاله دادرسی را از جمله برخی برنامه های مد نظر خود برشمرد.