لزوم مولدسازی روستاها در سال جاری/افتتاح دو پروژه تفریحی، گردشگری و زیر ساختی تا پایان فصل بهار در شهرستان ساری/ تقویتِ تولید ملی، شاخصه اصلی تحقق شعار سال و اقتصاد مردمی بال اساسی حکمرانی مردمی است
لزوم مولدسازی روستاها در سال جاری/افتتاح دو پروژه تفریحی، گردشگری و زیر ساختی تا پایان فصل بهار در شهرستان ساری/ تقویتِ تولید ملی، شاخصه اصلی تحقق شعار سال و اقتصاد مردمی بال اساسی حکمرانی مردمی است

ندای تجن- جلسه شورای اداری مرکز استان به ریاست نوبخت فرماندار مرکز استان و با حضور آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلای استان مازندران، بابایی کارنامی نماینده مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین اصغری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران، قبادی شهردار ساری، حجت […]

ندای تجن- جلسه شورای اداری مرکز استان به ریاست نوبخت فرماندار مرکز استان و با حضور آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلای استان مازندران، بابایی کارنامی نماینده مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین اصغری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران، قبادی شهردار ساری، حجت الاسلام والمسلمین اصغری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران، سرهنگ شریفی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ساری، سرهنگ مهدوی جانشین نیروی انتظامی شهرستان ساری، معاونین فرماندار، بخشداران شش گانه، شهرداران، رؤسای شورای اسلامی بخش، دهیاران و رؤسای دستگاه های اجرایی مرکز مازندران برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در این جلسه بیان کرد:امسال با شعار زیبای “جهش تولید با مشارکت مردم” نامگذاری شده، امیدواریم دگرگونی مثبت از وضعیت ضعیف به بهتر و مفیدتر در جامعه را در سال جدید شاهد باشیم و درخواست ما از همه شما داشتن همتی مضاعف است.

️آیت الله محمدی لائیینی افزود:عملیات غرورآفرین وعده صادق مایه سرافرازی حوزه مقاومت و همه دنیای مستضعفان شد، یک تحرکات جزیی همچون ریزپرنده و مسائل دیگر اسرائیل غاصب در حال انجام دارد که فقط می‌خواهد از آن آبروریزی که برایش اتفاق افتاده مقداری بیرون بیاید.

️وی اضافه کرد:بررسی موانع پیش روی تولید در سال گذشته حتما انجام و لیستی تهیه شود، امسال اولا باید همان موانع گذشته را برطرف کنیم تا ماشین تولید سریع‌تر و راحت‌تر به حرکت بی‌افتد و ثانیا مشارکت مردم را جدی بگیریم.

️ما مشارکت مردم را در مولد شدن در روستاها می‌دانیم، روستاها از این مهاجر و مصرفی بودن اگر به سمت مولد بودن رفتند مشخص می‌شود که در حوزه اقتصاد وارد و مشارکت داده شدند.

در جلسه‌ای که درخصوص مشکلات ساری مرکز استان در اوایل سال داشتیم، چند مشکل عمده این شهر ذکر و بیان شد، انتظارمان این است که فرماندار به‌عنوان دبیر دبیرخانه رفع مشکلات ساری، آنها را بررسی و مصوبات را پیگیری و اجرا کند.

️امروز همه مسئولیم، وظیفه اصلی نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم نظارت بر امور مملکت بر اساس قانون اساسی است و اینکه امورات طبق فرمان مقام معظم رهبری و شعار سال پیش برود.

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار سیاوش مسلمی نیز با قدردانی از تلاش همه مسئولان اظهار کرد: سال گذشته تمام برنامه‌ها با همدلی و هم‌افزایی مردم و مسئولان اجرا شده است.

وی تصریح کرد: رویداد کنگره بزرگ سرداران شهید استان مازندران در نیمه اول شهریورماه سال جاری در استان برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه کربلا افزود: قبل از برگزاری مراسم دست‌اندرکاران و برگزارکنندگان کنگره با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند و رهبری از نمایشگاه دستاوردهای کنگره بازدید می‌کنند.

مسلمی تصريح کرد: امروز وظیفه ما است تا یاد و نام شهدا را زنده نگه داشته باشیم و به نسل آینده منتقل کنیم.

وی ادامه داد: گرامیداشت شهدا رویکرد مهمی است تا باید همه مسئولان جهادی پای کار باشند.

فرمانده سپاه کربلا بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز به پشتوانه مردمی در اوج اقتدار است.

مسلمی با اشاره به اینکه شأن خودمان را سربازی و کمک به دستگاه‌های می‌دانیم، افزود: با همه توان در کنار ادارات هستیم و کمک می‌کنیم.

وی گفت: دستگاه‌ها از ظرفیت سپاه و بسیج در خدمت به مردم استفاده کنند.

فرمانده سپاه کربلا با اعلام اینکه به نیروهای بسیج افتخار می‌کنیم، اظهار کرد: هر کسی که دغدغه نظام و انقلاب دارد بسیجی است.

مسلمی در بخش دیگری به مشکل زمین‌خواری در استان اشاره کرد و گفت: بی‌تفاوتی برخی بخشداران، دهیاران و شوراها نسبت به زمین‌خواری جای سوال دارد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، محمدعلی نوبخت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲۰۰شهید شهرستان ساری گفت: با قدردانی از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» سپاه پاسداران گفت: سپاه پاسداران با سنگ‌های ابابیل بر سر مستکبران و نظام‌های استکباری شوریدند و عزت نظام اسلامی را به جهان نشان دادند ما نیز در میدان عمل برای رضایت مردم تلاش خواهیم کرد.

مقام عالی دولت در مرکز مازندران با بیان اینکه با مردمی سازی امور در شهرستان ساری بدنبال توسعه و پیشرفت در تمامی شئون هستیم و با اشاره به تداوم خدمت بی منتِ نهضت خدمات رسانی آسفالت روستایی با الگوی جهادی در دولت مردمی سیزدهم در سطح شهرستان ساری اظهار کرد: با کمک مردم و همکاری و همدلی دستگاه‌های اجرایی در طی دوسال اخیر ۱۰۰ روستا آسفالت شده است.

وی از شکل‌گیری ستاد تحقق شعار سال در فرمانداری ساری خبر داد و با اشاره به اینکه تقویتِ تولید ملی، شاخصه اصلی تحقق شعار سال و اقتصاد مردمی بال اساسی حکمرانی مردمی می باشد افزود: دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های خود را به این دبیرخانه ارسال کنند.

فرماندار مرکز مازندران ضمن اشاره به اینکه عملیات سلحشورانه ی وعده صادق توسط سپاه سرافراز انقلاب اسلامی نشان داد که زوال قطعی رژیم سفاک و کودک‌کش اسرائیل بیش از پیش نزدیک‌ شده است گفت: جنایت بزدل مآبانه این خبیثان در به شهادت رساندن سردار زاهدی و جمعی از همرزمانش نیز اوج حقارت، خفت و پستی این رژیم را گواهی میدهد.

رییس شورای اداری شهرستان ساری گفت: راهبرد همه مسئولان شهرستانی در سال‌جاری تسریع، تکریم و تسهیل کار مردم با دقت، سرعت و وسعت و استفاده از همه ظرفیت‌های مردمی برای رسیدن به ساری تماشایی است.

محمدعلی نوبخت به نقش اجتماعی مردم در گره‌گشایی اقتصادی اشاره کرد و افزود: از ظرفیت دانشگاهیان، دانش‌بنیان‌ها برای تحقق شعار سال مدنظر رهبری بهره‌گیری می‌کنیم.

فرماندار ساری ادامه داد: همچنین نقش بانوان در عرصه تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری در کنار گفتمان مدنیت اقتصادی و مادرانگی به عنوان راهبرد سال جاری محسوب می‌شود.

فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه برای هر فصل برنامه های مفصلی برای بهره برداری و افتتاح پروژه های نیمه تمام خواهیم داشت افزود: افتتاح دو پروژه تفریحی، گردشگری و زیر ساختی تا پایان فصل بهار در شهرستان ساری انجام خواهد شد.

وی اجرای ۱۸ پروژه اولویت‌دار (از جمله پارک شهید نوبخت، قطعه دوم جاده ساری-تاکام، مخزن آب شرب باغ کرمانی، پل تا پل و زباله سوز) را از دیگر برنامه‌های مهم در سال ۱۴۰۳ عنوان کرد و افزود: تمام پروژه‌ها باید پیوست فرهنگی داشته باشد.

فرماندار مرکز استان به نیروگاه زباله‌سوز به عنوان مهم‌ترین پروژه زیست محیطی در مرکز استان اشاره کرد و افزود: این پروژه باید در زمان مقرر به پایان برسد البته بسیج سازندگی در زباله سوز به تعهد خود عمل کرد.

وی به پارک جنگلی ۱۲۱۰ هکتاری شهید نوبخت در مرکز استان اشاره کرد و فاز نخست این پروژه نیز رو به پایان است و با اتمام این پروژه ۱۲۱۰ هکتار به سرانه فضای سبز افزوده می‌شود و ساری در ردیف ۱۰ شهر فضای سبز قرار می‌گیرد.

نوبخت به حوزه گردشگری اشاره کرد و از دهیاران و بخشداران خواست تا نسبت به تصرف اراضی ملی و جنگل‌خواری توجه بیشتری داشته باشند.

فرماندار مرکز استان به مناسبت‌های پیش رو از جمله روز معلم و روز کارگر اشاره کرد و از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست نسبت به برگزاری این مراسم موضوع اهتمام ویژه داشته باشند.

وی همچنین از اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار خواست تا برای اجرای برنامه‌های اردیبهشت مقاومت همچون گذشته پای کار این ستاد باشند.

در پایان با حضور فرماندار مرکز استان از آقای سید پارسا انگشتان قاری بین المللی قرآن کریم، خانم کریمی معلم نمونه و آقای حسین آشنا کارگر نمونه تجلیل و تقدیر بعمل آمد.به مناسبت سالروز تاسیس سپاه از سردار سیاوش مسلمی “فرمانده سپاه کربلا” تقدیر بعمل آمد.