انهدام باند کلاهبرداري 2 هزار ميلياردي در مازندران/کشف 3 تن چوب جنگلي قاچاق در “تنکابن”
انهدام باند کلاهبرداري 2 هزار ميلياردي در مازندران/کشف 3 تن چوب جنگلي قاچاق در “تنکابن”

ندای تجن- فرمانده انتظامي استان از انهدام باند کلاهبرداري 2 هزار ميليارد ريالي در غرب استان در حوزه خريد و فروش املاک و محصولات شرکت هاي توليدي و صنعتي با چک هاي بلامحل خبر داد.  به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سردار “حسن مفخمي شهرستاني” با اعلام اين خبر، بيان داشت: در پي کسب خبري مبني […]

ندای تجن- فرمانده انتظامي استان از انهدام باند کلاهبرداري 2 هزار ميليارد ريالي در غرب استان در حوزه خريد و فروش املاک و محصولات شرکت هاي توليدي و صنعتي با چک هاي بلامحل خبر داد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سردار “حسن مفخمي شهرستاني” با اعلام اين خبر، بيان داشت: در پي کسب خبري مبني بر فعاليت باند  حرفه اي کلاهبرداري در برخي شهرستان هاي غرب مازندران، موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس آگاهي قرار گرفت.

وي با اشاره به تحقيقات گسترده و اقدامات فني و اطلاعاتي پليس آگاهي، گفت: متهمان اصلي اين پرونده که دو خواهر حدودا 40 تا 50 سال هستند به همراه مردي حدودا 37 ساله که به عنوان مباشر و محافظ شخصي با متهمان همکاري داشته، پس از جلب اعتماد افراد متمول و سرمايه گزار در بخش هاي صنعتي و توليدي با صدور چک هاي بلامحل اقدام به خريد و فروش زمين و محصولات توليدي و صنعتي آنان مي کردند. 

سردار مفخمي اظهار کرد: اين افراد که فعاليت مجرمانه آنان اغلب در استان هاي “تهران، البرز و مازندران” به ثبت رسيده ، بيش از 2 هزار ميليارد ريال از اين طريق کلاهبرداري کردند.

فرمانده انتظامي استان مازندران، افزود: با شناسايي مخفيگاه متهمان در شهرستان نوشهر و با هماهنگي قضائي هر سه متهم اين پرونده در عملياتي ضربتي و غافلگيرانه دستگير شدند و پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.

انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر

فرمانده انتظامي شهرستان بابلسر از انهدام باند اراذل و اوباش در عمليات ضربتي و مشترک پليس با سپاه شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ “سيد جعفر افضلي” با اعلام اين خبر، گفت: در پي کسب خبري مبني بر فعاليت تعدادي اراذل و اوباش در امر سرقت هاي خشن و تهيه و توزيع موادمخدر در سطح شهرستان بابلسر و ديگر شهرستان هاي مازندران، موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس قرار گرفت .

وي تصريح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليس، ماموران پليس امنيت عمومي با همکاري ماموران اطلاعات سپاه شهرستان، رد سه متهم اصلي اين پرونده از اراذل و اوباش سابقه دار را شناسايي کردند.

سرهنگ افضلي با اشاره به اقدامات فني، اطلاعاتي و شناسايي مخفيگاه متهمان از هماهنگي قضائي در اين خصوص خبر داد و افزود: ماموران امنيت عمومي در عملياتي ضربتي و غافلگيرانه با همکاري سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه شهرستان موفق به دستگيري هر سه اراذل و اوباش شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان بابلسر از کشف دو قبضه سلاح گرم به همراه 4 قبضه قمه و مقاديري قابل توجهي موادمخدر از متهمان خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند.

توقيف خودروي 206هنجارشکن در ساري

فرمانده انتظامي شهرستان ساري از توقيف يک خودروي 206 که راننده آن با انتشار فيلم حرکات نمايشي و جنون آميز در فضاي مجازي ، باعث ايجاد نارضايتي در شهروندان شده بود،خبر داد.

سرهنگ “عبداله حسن زاده ” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري پليس، اظهار داشت: طي انتشار فيلمي در شبکه هاي مجازي مبني بر اينکه يک خودروي 206 با حرکات نمايشي ، آلودگي صوتي و جنون آميز جان شهروندان را به خطر انداخته بود، توقيف آن و دستگيري راننده خاطي در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وي افزود: ماموران يگان امداد و پايگاه اطلاعات انتظامي ساري با اقدامات اطلاعاتي و گشت هاي هدفمند در مدتي کمتر از 24 ساعت خودروي متخلف و هنجارشکن را شناسايي و توقيف کردند.
فرمانده انتظامي ساري ، تصريح کرد: خودروي مذکور طي هماهنگي قضائي به پارکينگ هدايت و پرونده اي براي راننده خاطي تشکيل و به مرجع قضائي معرفي شد.
سرهنگ حسن زاده با تاکيد بر برخورد قاطع پليس با مجرمان و برهم زنندگان امنيت، تصريح كرد: شهروندان مي‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوک با مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 تماس و موضوع را گزارش دهند.

کشف 11 فقره سرقت قطعات و محتويات داخل خودرو در قائم شهر

فرمانده انتظامي شهرستان” قائم شهر” از کشف 11 فقره سرقت قطعات و محتويات داخل خودرو خبر داد.

سرهنگ” مهدي خادمي” در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس در تشريح اين خبر، گفت: مأموران انتظامي اين فرماندهي حين گشت زني در يکي از خيابان ها به يک خودرو پرايد پلاک مخدوش با 2 سرنشين مرد مظنون شدند.

وي تصريح کرد: راننده خودرو به محض مشاهده ماموران پليس، قصد فرار داشت که با عکس العمل سريع ماموران خودرو متوقف و متهمان به سرقت دستگير شدند. 

فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر، اظهار کرد: در بازرسي از خودروي متهمان يک قيچي آهن بر، 2 چکش و مقاديري موادمخدر صنعتي کشف شد.

سرهنگ خادمي، افزود: متهمان که معتاد به موادمخدر هستند در تحقيقات و بازجوئي هاي فني پليس به 11 فقره سرقت قطعات و محتويات داخل خودرو در سطح شهرستان قائم شهر و فروش لوازم مسروقه  اعتراف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر با اشاره به معرفي متهمان به دادسرا از شهروندان خواست؛ موارد ذيل را در پيشگيري از سرقت جدي بگيرند:

– اتومبيل خود را به لوازم ايمني ضدسرقت مانند سيستم دزدگير، قفل فرمان، قفل پدال، سوئيچ مخفي و ساير لوازم بازدارنده از سرقت مجهز کنيد.

– از نصب تزئينات اضافي و گران قيمت بر روي خودرو خودداري كنيد.

– هنگام ترك اتومبيل دقت كنيد كه درها و شيشه ها كاملاً بسته باشد .

– از پارك کردن اتومبيل در نقاط خلوت و تاريك خودداري کنيد.

کشف 3 تن چوب جنگلي قاچاق در “تنکابن”

فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن از توقيف خودروي نيسان حامل 3 تن چوب جنگلي قاچاق خبر داد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ”بهادر ديلمي” در تشريح اين خبر، اظهار داشت: ماموران گشت پاسگاه دوهزار در پي کسب خبري مبني بر برداشت غير مجاز چوب از جنگل هاي اين شهرستان، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود: ماموران با کنترل مسيرهاي کوهستاني يک خودروي نيسان حامل چوب جنگلي را در يکي از محورهاي روستايي شناسايي و آن را توقيف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن با اشاره به دستگيري يک قاچاقچي چوب در اين عمليات،خاطر نشان کرد: ماموران در بازديد از خودروي  مورد نظر 3 تن چوب جنگلي قاچاق را کشف کردند.

سرهنگ ديلمي، ارزش چوب هاي مکشوفه را براساس نظر کارشناسان 150 ميليون ريال عنوان کرد و اظهار داشت: چوب هاي قاچاق کشف شده به اداره منابع طبيعي شهرستان تحويل و متهم را پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي کردند.

دستگيري سارق اماکن خصوصي و مغازه با 7فقره سرقت در نکا

فرمانده انتظامي شهرستان نکا از دستگيري يک سارق اماکن خصوصي و کشف 7فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ “قاسم عزيزي “در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصي ، موضوع در دستور کار ماموران انتظامي قرار گرفت.

وي در ادامه گفت: در اين راستا ماموران پليس آگاهي شهرستان، با انجام اقدامات اطلاعاتي يک سارق سابقه دار را شناسايي و پس از هماهنگي قضائي وي را دستگير کردند.

سرهنگ “عزيزي” خاطر نشان کرد: سارق دستگير شده در بازجويي هاي فني تاکنون به 7فقره سرقت اعتراف کرد با تشکيل پرونده به مرجع قضايي معرفي شد.

فرمانده انتظامي شهرستان نکا در خاتمه ،توصيه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته  و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سريعا به پليس110 اطلاع دهند .