پیکر شهدای خلبان به خاک سپرده شد/تصاویر
پیکر شهدای خلبان به خاک سپرده شد/تصاویر
امروز 3شهید خلبان آخرین پرواز رئیس جمهور به خاک سپرده شدند.

به گزارش ندای تجن- امروز هم زمان با تشییع و تدفین شهید آیت الله رئیسی و همراهانش پیکر 3شهید خلبان نیز در زادگاهشان به خاک سپرده شد.

پیکر شهید امیر سرتیپ دوم خلبان سید طاهر مصطفوی از شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران که همراه با رئیس‌جمهور به شهادت رسید، تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش ایسنا، پیکر مطهر شهید امیر سرتیپ دوم خلبان سید طاهر مصطفوی صبح پنج‌شنبه، سوم خرداد ۱۴۰۳ با حضور امیر سرتیپ خلبان علی‌اکبر طالب‌زاده معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش، همرزمان این شهید م و عموم مردم تشییع و در قطعه ۲۷ بهشت زهرا (س) تهران به خاک سپرده شد.

امیر سرتیپ دوم خلبان سید طاهر مصطفوی ۳۰ اردیبهشت درحالی که خلبان اصلی بالگرد حامل رئیس‌جمهور بود، در حادثه سقوط این بالگرد به شهادت رسید.

شهید مصطفوی ۲۰ شهریور سال ۱۳۴۸ در شهرستان گنبد کاووس متولد شد که از وی ۲ دختر و یک پسر و یک نوه به یادگار مانده است.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح پنج شنبه آئین تشییع پیکر مطهر سرگرد شهید بهروز قدیمی، که جزو کارد پرواز بالگرد رئیس جمهور شهید بود، در زنجان آغاز شد.

شهید «بهروز قدیمی» ۱۰ آذرماه سال ۵۸ در روستای درسجین چشم به جهان گشود و ۲۵ شهریور ۷۴ با تخصص الکترومکانیک، وارد نیروی هوایی ارتش شد.

او در پایگاه‌های شکاری همدان، چابهار، مهرآباد و آشیانه جمهوری اسلامی ایران خدمت کرده و دارای ۷۲۰ ساعت پرواز بود.

شهید «بهروز قدیمی»، سرگرد نیروی هوایی ارتش بود که به عنوان سرگرد فنی بالگرد، در پرواز بالگرد حامل رئیس‌جمهور حضور داشت.

پیکر مطهر شهید قدیمی ساعت ۱۰ برای اقامه نماز به سبزه میدان مقابل مسجد جامع شهر زنجان منتقل و پس از اقامه نماز و تشییع در مسیر سبزه میدان تا امامزاده سید ابراهیم (‌ع)، رهسپار شهر ابهر شد.

در شهر ابهر نیز پس از برگزاری آئین تشییع، پیکر مطهر شهید به روستای درسجین منتقل و در زادگاهش به خاک سپرده شد.

پیکر خلبان شهید سرتیپ دوم محسن دریانوش به خاک سپرده شد

پیکر خلبان شهید سرتیپ دوم محسن دریانوش امروز پس از تشییع در پایگاه شهید بابایی و بر روی دستان همرزمانش به نجف آباد منتقل و پس از تشییع در میان خیل عظیم جمعیت و مردم شهید پرور نجف آباد و از میدان امام تا جنت الشهدای نجف آباد در کنار دیگر شهیدان این شهر و دیار حاج احمد کاظمی در آغوش خاک آرام گرفت.‌

  • منبع خبر : خبرگزاری ها