طرح فرهنگی و هنری «صعود» مازندران با هدف گسترش نشاط اجتماعی شروع به کار کرد
طرح فرهنگی و هنری «صعود» مازندران با هدف گسترش نشاط اجتماعی شروع به کار کرد
طرح فرهنگی و هنری صعود با هدف نشاط اجتماعی، مسجد با طراوت و تربیت نیرو برای انقلاب اسلامی در ۳۰۰ کانون مسجد محلات مازندران شروع شده است.


به گزارش ندای تجن به نقل از خبرگزاری ایرنا، رویداد فرهنگی و هنری صعود در گروه‌های آموزشی شامل گروه سرود، تدوین، تئاتر، خبرنگاری، طراحی پوستر، کار آفرینی، داستان نویسی، موبایل گرافی، کتاب و کتابخوانی و مهارت زندگی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران روز شنبه در نشست خبری و رونمایی از پوستر و سایت رویداد فرهنگی و هنری صعود مازندران گفت:در گام نخست تا پایان تعطیلات تابستان سال جاری رویداد فرهنگی و هنری صعود در ۳۰۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد با جذب ۲ هزار نفر عملیاتی خواهد شد.

احسان آهنگر با توضیح این که طرح صعود برای توانمندسازی سازی کنش‌گران فرهنگی و هنری در محلات با مشارکت مردم دنبال می شود، ادامه داد: محله محور، خانواده محوری و رویکرد تربیتی نوجوانان و جوانان از شاخص‌های طرح صعود است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تصریح کرد: در این طرح از تمامی ظرفیت های محله استفاده می شود و به طور یقین با عملیاتی شدن این طرح نشاط اجتماعی محلات ارتقاء می یابد.

وی با بیان اینکه در طرح صعود نظام مسائل محلات شناسایی کرده و مطابق با نیاز و مطالبات جوانان محلات برنامه‌های فرهنگی و هنری اجرا خواهد شد، گفت: برنامه نهایی این طرح، بکارگیری یکهزار و ۲۰۰ کانون مساجد مازندران است.

رونمایی از پوستر و سایت رویداد فرهنگی و هنری صعود مازندران

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مازندران نیز در این نشست با بیان اینکه طرح صعود طی مدت پنج سال در یکهزار و ۳۰۰ کانون مساجد محلات عملیاتی خواهد شد، گفت: در این طرح جوانان ۱۳ تا ۲۰ ساله جذب خواهند شد.

حجت الاسلام محمد ترابیان با اظهار این که آموزش جوانان محلات عضو کانون در رشته‌های فرهنگی و هنری آموزش خواهند دید، ادامه داد: تشویق‌هایی را برای کانون‌های مساجد با هدف جذب بیشتر جوانان و نوجوانان در نظر گرفته شده است.